![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vielä muutama kuva. Tässähän oikein innostuu. Taustalla soi hopeinen kuu ja muutenkin tunnelma on hauska ![]() ![]() ![]() Kuvassa näkyy turvavöiden pikakiinnityslenkit. Mielestäni ne olivat hyvässä paikassa siinä, kunnes luin määräyksen teknisistä varusteista liite J:n. . No, ne tuli sitten laitettua eritavalla.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joko muuten olet testaillu sitä enklannin pyörää??
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu, kyllä sitä testailtu on ja tehty on. Tuon kutistajan kanssa sillä saa saa melko kivoja muotoja aikaiseksi. Sillä saa vaikka jalkapallon suorasta pellistä tehtyä
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kysymys, miks ihmeessä noi takakotelot on tehty tollasista 100mm soiroista?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No niin. Nyt on jälleen synnytysosasto tullut tutuksi
![]() Vaimo on vielä synnärillä, niin ehdin hieman päivitellä tänne kuvia.Tässä muutama kuva turvakehikon teosta. Takaosa jo tehtynä. Etukaari hakee vielä mittaansa. Etukaari mitassaan ja taitettuna Sivuputket jo paikoillaan. Diagonaali ja joitain muita putkia puuttu vielä ![]() Pohjamaalit pinnassa.
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuossa vielä joustokuva
![]() ![]() ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |