![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Veikkaisin samaa kuin tuossa 40-sarjan Land Cruiserissa vaikken kovin läheltä ole englantilaisia vaivautunut tutkimaan: monessa kohtaa on pelkkää peltiä sisätilan ja ulkomaailman välissä, ja korin rakenne on muutenkin sellainen ettei ilmaa saa johdettua joka paikkaan niin kätevästi kuin keskiverto henkilöautossa jossa kulkee ilmaputkia ristiin rastiin lattiamattojen alla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| V8 Defender | armas | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.07.2007 16:59 |
| M:Defender 90 300 Tdi -97 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.10.2006 19:33 | |
| M:Defender 90 Tdi -97 | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2005 21:30 | |
| M:Defender 90 -85 | O/M/V Muut | 3 | 24.08.2005 06:31 | |
| M:LR Defender Td5 110 | Defe110 | O/M/V Muut | 0 | 30.03.2005 20:29 |