Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.12.2012, 09:10
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Joo nuitten kanssa saa tieten olla varovainen. Näky olevan ulosottoviranomaisilla aika hyvät nettisivut niin jos tuota kautta lähtis kokeilemaan. On sieltä vähän tullu euroja, lupauksia maksaa kyllä niittenki eestä, ja kaikista on kirjallista todistusaineistoa jos tekstiviestit lasketaan semmosiksi.

  #2  
Vanha 18.12.2012, 01:00
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Question

Nissan tietäjää?


Pojan vajaavetoisessa Primera 2.0 '96 ABS:llä; kässäri jumittaa.
Vaihdettu uudet palat taakse ja käsijarrun vipu satulassa liikkuu ok tallissa, mutta ulkona pakkasessa alkaa heti jumittamaan. Varsinkin kuskin puoli.

Satulat herkistelty ja mekaniikka voideltu. Vaijeri pitää vissiin vaihtaa vai auttaako > jarrusatuloiden vaihto edessä?

Onko tietoa/kokemusta mikä tossa mättää?

Kaitsu
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 18.12.2012 01:03
  #3  
Vanha 18.12.2012, 01:35
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Pojan vajaavetoisessa Primera 2.0 '96 ABS:llä; kässäri jumittaa.
Vaihdettu uudet palat taakse ja käsijarrun vipu satulassa liikkuu ok tallissa, mutta ulkona pakkasessa alkaa heti jumittamaan. Varsinkin kuskin puoli.

Satulat herkistelty ja mekaniikka voideltu. Vaijeri pitää vissiin vaihtaa vai auttaako > jarrusatuloiden vaihto edessä?

Onko tietoa/kokemusta mikä tossa mättää?

Kaitsu
Ei kokemusta k.o autosta! mutta......


Olisko vettä, tai vesi suolapaskaa vaijereissa? siis jumiihan vaijerit?

Hätä ensiapuna raakaa glygolia vaijeriin imemällä, toki "fiksumpi" vaihtaa käsijarruvaijerit tms.
  #4  
Vanha 18.12.2012, 10:17
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ei kokemusta k.o autosta! mutta......


Olisko vettä, tai vesi suolapaskaa vaijereissa? siis jumiihan vaijerit?

Hätä ensiapuna raakaa glygolia vaijeriin imemällä, toki "fiksumpi" vaihtaa käsijarruvaijerit tms.
Aika hankala kun vaijerit pitäisi kuitenkin irroittaa, samalla vaihtaa koko vaijerin. Pitää mennä mätänetistä hakemaan uudet. Lähinnä mietin, että auttaako tuokaan jos pitänee vaihtaa koko satula....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #5  
Vanha 18.12.2012, 11:46
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Pojan vajaavetoisessa Primera 2.0 '96 ABS:llä; kässäri jumittaa.
Vaihdettu uudet palat taakse ja käsijarrun vipu satulassa liikkuu ok tallissa, mutta ulkona pakkasessa alkaa heti jumittamaan. Varsinkin kuskin puoli.

Satulat herkistelty ja mekaniikka voideltu. Vaijeri pitää vissiin vaihtaa vai auttaako > jarrusatuloiden vaihto edessä?

Onko tietoa/kokemusta mikä tossa mättää?

Kaitsu
Serkkupojalla teki rimpula samaa ja uusilla satuloilla vasta koraantui,kokeileppa sillä tavalla että nappaat vaijerit irti satuloista ja testaat käsin että jumittaako satula,ja siis ulkona tee tämä testi.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
  #6  
Vanha 18.12.2012, 13:04
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Serkkupojalla teki rimpula samaa ja uusilla satuloilla vasta koraantui,kokeileppa sillä tavalla että nappaat vaijerit irti satuloista ja testaat käsin että jumittaako satula,ja siis ulkona tee tämä testi.
Jep, näin pitänee tehdä. Noihin satuloihin saa näköjään korjaussarjaa 19,90, vaihtosatula on 114 + 20e pantti.

Onkohan kukaan onnistunut kunnostamaan noita?
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #7  
Vanha 18.12.2012, 13:36
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Jep, näin pitänee tehdä. Noihin satuloihin saa näköjään korjaussarjaa 19,90, vaihtosatula on 114 + 20e pantti.

Onkohan kukaan onnistunut kunnostamaan noita?
Nissania en ole koskaan ropannut mutta opiskeluaikaan tuli korjailtua ja herkisteltyä Fiatin jarrusatuloita. Hetken toimivat hienosti mutta heti kohta olivat taas jumissa. Melkein kannattaa ostaa suosiolla noi vaihtosatulat, säästyy aikaa ja hermot
__________________
Tumpula Racing Team
  #8  
Vanha 18.12.2012, 14:44
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Jep, näin pitänee tehdä. Noihin satuloihin saa näköjään korjaussarjaa 19,90, vaihtosatula on 114 + 20e pantti.

Onkohan kukaan onnistunut kunnostamaan noita?
Nuo korjaussarjathan sisältää vaan uudet tiivisteet mäntään ja liukutappeihin,kun tuo käkkäri ongelma on siellä käsijarrumekanismin "laakeroinnissa" ainakin minun diagnoosin mukaan. Käsijarru mekanismi itsessään ei ole purettava,ainakaan kauhean helposti,jotkut hurjat ovat poranneet reiän käsijarrumekanismin kohdalle ja työntäneet rasvaa siitä sisään ja näin ollen saanut satulan taas hetkeksi toimimaan.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
  #9  
Vanha 18.12.2012, 16:46
pimeämies pimeämies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.11.12
Sijainti: salahmi
Viestit: 286
Perusasetus

käypikö jos teen 4cm leveestä lattaraudasta pajeroon korotus palat taakse muistaakseni alkuperäiset on 4,5cm ja minkä kokoinen pultti käy niihin pusliin?
  #10  
Vanha 20.12.2012, 11:36
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Serkkupojalla teki rimpula samaa ja uusilla satuloilla vasta koraantui,kokeileppa sillä tavalla että nappaat vaijerit irti satuloista ja testaat käsin että jumittaako satula,ja siis ulkona tee tämä testi.
[QUOTE=Kaitsu67;949803]Jep, näin pitänee tehdä. [QUOTE]

Eilen illalla tuli vaihdettua noi takimmaiset vaijerit molemmille puolille. Nyt tuntuis toimivan OK. Eli vaijerithan ne siellä jumitteli.

Oli vähän ahdasta vaikka auto oli rampeilla, kun tottunut että Lantikan alla enemmän tilaa... (etupyörä piti kikkailla tunkin kanssa rampille kun on niin matala ettei pystynyt ajamaan)
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 20.12.2012 11:39
  #11  
Vanha 20.12.2012, 15:14
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Miten jos ampuu ihmisen jonka älykkyys on samaa tasoa kastemadon kanssa? Saako syytteen ihmisen tappamisesta vai eläinsuojelurikoksesta?
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5066 26.05.2026 12:40
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 04:34 (GMT +2).