Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.12.2012, 08:45
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rautakansi Näytä viesti
Oletko ihan varma tuosta ET:stä, kun itellä meinaa ET:llä 3:kin nuo 20cm leveät kuviotkin jäädä edessä enää vain reilun sentin levikkeen alle.
Varma ei tässä elämässä voi oikein olla mistään
Renkaita ostaessa mallailin pienessä mielessäni + rullamitan avustuksella sopivaksi vanteeksi 7" ET 0. Täältä palstalta kuitenkin huikittiin noista pakkasella olevista ja sovituksen jälkeen ne yllättäen jäivätkin käteen.

Pohjolan talli on tähän aikaan vuodesta hieman kylmä, joten nyt ei auta muu kuin luottaa omaan hataraan muistikuvaan ja väittää että ovat -22.

__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.12.2012, 22:29
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

tuossa omassa kingissä on TML mukakromivanteet 8" leveet ja 0 ET:llä... ja hyvin mahtuuvat pyöriin alla eikä katsastuksessakaan ole ollu sanomista..
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2012, 20:59
Ljas Ljas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.11.11
Sijainti: Tre
Viestit: 13
Perusasetus

Kiitoksia Lerssiselle ja muillekin vastauksista.

Täytyy tuossa keväämmällä katsella tilannetta miten nuo 31set pelaa, heitellä hiukan renkaita edestä taakse ja katsella kuinka etenee. Pääasiassa tuolla kuitenkin tulee ajeltua noilla alemman tieverkon pätkillä, niin eipä tuosta nyt niin suurta harmia ole.

Vastaavan ajettavuuden kun noilla talvikumeilla kun saavuttaisi noille isommille pyörille niin hyvä. No siinäpä itelle hiukan tavoitetta, kai se vastaus tähänkin jostain aikanaan löytyy.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.12.2012, 11:49
Guffaw:n Avatar
Guffaw Guffaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Rovaniemi, Suomi
Viestit: 126
Perusasetus

Onko teilla kokemusta noista King Cabin muovilevikkeistä lokasuojiin.
Onko hankala asentaa?
Hintaakin näyttää olevan useampi sata euroa...
__________________
Nissan King Cab 2wd SD23 -85.
Nissan King Cab 4x4 SD25 -87.
Nissan King Cab 4x4 TD25 -86 (Turbo)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.12.2012, 09:33
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 436
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Guffaw Näytä viesti
Onko teilla kokemusta noista King Cabin muovilevikkeistä lokasuojiin.
Onko hankala asentaa?
Hintaakin näyttää olevan useampi sata euroa...
aikanaan tilasin offroadtarvikkeelta sopi hyvin,asennusaikaa meni tunti,jos lokarin kantit ehjät.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.12.2012, 14:02
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

loota


Elikkä kellään mitään pätevää ratkasua tuohon laatikon asennukseen? Kun tuppaa näköjään painamaan ihan sopivasti, ootteko yleensä irrotellu kepit? Vai käännelly laatikkoa auton alla että on saanu kepit auton alle?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.12.2012, 15:38
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Painaahan se...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Elikkä kellään mitään pätevää ratkasua tuohon laatikon asennukseen? Kun tuppaa näköjään painamaan ihan sopivasti, ootteko yleensä irrotellu kepit? Vai käännelly laatikkoa auton alla että on saanu kepit auton alle?
Painaahan se ihan sopivasti... itte mikäli oon sen ihan lattialle asti ottanut, niin olen pääkepin irti käyttäyt... Oon kylläkin paremmin vaan noita irti ottanut pysyvästi auton alta, kun ne mennyt maailmalle. Kytkin rempan oon tehnyt ilman laatikon lattialle ottoa, kun se onnistuu ihan hyvin.
Mulla kyllä käytössä tallissa ihan korjaamonosturi, ja muuten osia käsin nostellaan alhaalta ylös. Moottorit asennetaan moottorinostimen kaa sitten.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.12.2012, 00:58
markusaki markusaki ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.12.12
Sijainti: Kajaani
Viestit: 7
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Elikkä kellään mitään pätevää ratkasua tuohon laatikon asennukseen? Kun tuppaa näköjään painamaan ihan sopivasti, ootteko yleensä irrotellu kepit? Vai käännelly laatikkoa auton alla että on saanu kepit auton alle?


Kepit suosiolla irti, ainakaan itellä ei tullut ilman että otti pois ne. Muuten kait se on melko helppo vaikka painaakin suhkot paljon. Ite juuri tänään -20 asteen pakkasessa pihamaalla punnerrin yksin lootan paikallaan ja auton ajoon samalla lämpimällä, helposti meni ku käyttää järkee ja mielikuvitusta Kahella tunkilla oikeen helppoa, mutta tietty jos on paikat missä laittaa niin ainahan se on helpompaa. Mutta olihan se kylmä, ei voi muuta sanoa =)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 01:01 (GMT +2).