Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.12.2012, 19:00
Ljas Ljas ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 08.11.11
Sijainti: Tre
Perusasetus

En siis tiedä miten muut ovat asian hoitaneet, mutta itse vaihdoin suurinpiirtein seuraavasti:
-Napalukko pois
-"Napamutteri" auki, tämä ilmeiseisesti tuo alla mainittu kierrelevy. On lukittuna pienellä ruuvilla. Tein siihen ihan oman avaimen, mutta kaiketi se olisi auennut ilmankin. Kiristyksessä tarvitset jonkinlaisen erikoisavaimen kuitenkin
-Jarrusatula irti
-Raidetangon pää, ylä- ja alapallonivel irti niin tuo laakeriasetelma pitäisi jäädä käteen. Voi joutua varovasti naputtelemaan vetaria esim messinkinuijalla.

Sitten onkin itse laakereiden vaihdon paikka. Asetelmassa oli ainakin minulla urat, että ulkokoolit sai hyvin lyötyä pois. Pakastimesta uudet koolit ja varovasti naputellen paikalleen. Oikea laakerin asennussarja tulee vielä hankittavaksi, nyt hain mahdollisimman sopivan "asennustyökalun".

Sitten rasvat, tiivisteet ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin kasaan. Lopuksi kiristys momenttiavaimella ja pyörittelyä.

Noin karkeasti, tajunnan virralla kirjoitettu. Jokin vaihe voi olla väärässä paikassa, mutta ainakin irrotus ja kiinnitys on oikein päin

Prässi olisi tietysti hyvä, mutta ilmankin pärjännee.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pyörän laakeri hilux hilux -86 Tekniikka & Jutustelu 24 08.04.2014 16:07
Ostetaan Kingcabin laatikko Tomijo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.01.2012 23:19
Ostetaan KingCabin pakkirattaat JariR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.10.2011 14:20
Ostettu KingCabin perälauta Mik_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 25.09.2011 21:52
Kingcabin turbotus? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2006 20:59

Sivu luotu: 01:20 (GMT +2).