En siis tiedä miten muut ovat asian hoitaneet, mutta itse vaihdoin suurinpiirtein seuraavasti:
-Napalukko pois
-"Napamutteri" auki, tämä ilmeiseisesti tuo alla mainittu kierrelevy. On lukittuna pienellä ruuvilla. Tein siihen ihan oman avaimen, mutta kaiketi se olisi auennut ilmankin. Kiristyksessä tarvitset jonkinlaisen erikoisavaimen kuitenkin
-Jarrusatula irti
-Raidetangon pää, ylä- ja alapallonivel irti niin tuo laakeriasetelma pitäisi jäädä käteen. Voi joutua varovasti naputtelemaan vetaria esim messinkinuijalla.
Sitten onkin itse laakereiden vaihdon paikka. Asetelmassa oli ainakin minulla urat, että ulkokoolit sai hyvin lyötyä pois. Pakastimesta uudet koolit ja varovasti naputellen paikalleen. Oikea laakerin asennussarja tulee vielä hankittavaksi, nyt hain mahdollisimman sopivan "asennustyökalun".
Sitten rasvat, tiivisteet ja vastakkaisessa järjestyksessä takaisin kasaan. Lopuksi kiristys momenttiavaimella ja pyörittelyä.
Noin karkeasti, tajunnan virralla kirjoitettu. Jokin vaihe voi olla väärässä paikassa, mutta ainakin irrotus ja kiinnitys on oikein päin
Prässi olisi tietysti hyvä, mutta ilmankin pärjännee.