![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Edit: Niin ja rengas tietenkin pitää olla vanteella että sen voi imeä kasaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo menee pokkeri kuutioks ihan bilteman paineilmatoimisella öljyn imuvaihtajalla venttiilin kautta nykästynä. Mutta ei varmaan kannata kuin reissun ajaks laittaa tolleen, voi olla muuten rengas pilalla jos se kuukausi/vuosi tolkulla on ruttuun imastuna!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tavallisissa rengasliikkeissä (isoissa ) missä vaihdellaan pikku pihatraktorin renkaita, hyvällä tuurilla löytyy 35" kubotan takarenkaita jotka on tosin sileitä mutta vaan kaks rättisiä, ne ei paina mitään... ei ne kyllä pidä mitään eikä kestä mitään mutta sen saa todella pieneen pakattua ruttuun ... mulla itsellä 36" sille renkaille varalla kubotan 35-12.00/15 rengas ja painaa ilman vannetta alle 10 kiloo... sillä pääsee tarvittaessa suomeen takas....ehkä...
|
||||
|
||||
![]()
KooPee tarkoittaa nurmi-kuvion rengasta?
Tuommoisiakin on, paino 27 kg: http://www.titandistributionuk.com/i...d=60&pdId=1730
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvältä näyttää boggeri länässä, täytyykin testailla mahtusko jotenkin bertan konttiin. Siellä kun on lattian pohjalla iso alumiinilaatikko yms. Onhan mulla myös 37" mtr joka olis varmaan vähän kevyempi ja sen sais helpommin länään. Huolettaa vaan että liekö tuo kasaan imeminen tosiaa vahingoittaa rengasta pitkällä aikavälillä. Tosin ei sen tarviis olla länässä kuin max. viikko-pari kerrallaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tota vois koittaa jalostaa jos samalla kun imee ruttuun laittais kuormaliinan ympäri ja vetäis sitä kireemmälle kokoajan, niin saattais mennä useammalle pienelle vekille. Ehkä. Muistaakseni kun neljä rengasta otin vanteelta ja tolla alipaineella siis avustin, niin kaikki meni vähän erilailla ja yks meni vissiin kolmion muotoseks.. Se oli hieno! Ja ehkä lämmin rengas menis nätimmin ku tollanen +5 asteinen ja jos se rengas olis ajettu maastossa pienillä paineilla notkeeks, toi mun kuvan rengas on kerran olllut alla 50km siirtymää joten se on aika tönkki vielä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuollaisia kun joku tekis maastureihin ?
|
|||
|
|||
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 36-37" Vararengas | OffBeast | O/M/V Renkaat ja vanteet | 13 | 18.05.2012 00:00 |
Ostetaan vararengas 37-38,5 15" | Jypppe | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 13.12.2011 16:26 |
Ostetaan 37 Vararengas | Jarski lj 70 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.07.2011 22:29 |
O: 35" korkee vararengas. | H_Nietu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.06.2006 20:13 |
O: 37" vararengas | Late | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 08.04.2006 11:54 |