![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Perhanan hyvän näköistä työtä. Tuntuu projektin etenemis vauhtikin ihan sopivalle
__________________
HJ61 MMC |
|
#2
|
||||
|
||||
|
jeepissä ku on noi ihanan pulleat kyljet oli sitä käytettävä hyväks ku kaaria tein . eli pullistusha ois tehny exo:n rakentamisesta vähä viddumaista.. ei oikee mitekää ois saanu järkeväst taiteltua = ois jääny irti korista ...ja paljon.eli iha ekaks kylkiin reiät. en halunnu koittaa tehä iha naftia pyöreetä reikää.. ei ois sattunu kumminkaa omituinen ratkasu ehkä jonku mielestä.. mutta. suojaa koppa just sieltä mist tarviikin eli ylä reunaa ja kylkien sisällä putki "nuolee" korin pintoja + korin sisältä putki sidotaan jollaki levy soiro hommeleilla viel A B & C pilastereihin nii perkeleesti kiinni JA tuollei ku Pani Putket kas kummaa.. pääkaaren alapää osuu just eikä melkee keskelle uutta helmaa eli sieltäki saa hyvin kiinni ![]() mikään kisa kaari täst ei tuu. tää on safari kaari eli koko katon ympäri tulee viel kiertämään putki joho sit saa valot yms ihanii juttui niinQ kiinni
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joulun aikaa jos kerkeis vähä aktiivisemmin tekee ja työn laatu on tasaisen vaihtelevaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ja keulalle tämmöi nuo putket. paitsi et jatkuu alas helmaan asti. kuva lainattu jostaki muusta jeepistä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Makeelta näyttää!
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Taitaa Latekin olla samaa maata
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
||||
|
||||
|
On kyllä tuo koneen siirto taaksepäin ihan hyväkin idea, mutta jos ajaminen on enempi safaripitoista niin onkohan painojakauman kannalta kuitenkaan vaivan arvoista, nimittäin omakin autoni on safarikuormalla reilusti takapainoinen vaikka moottori on oikeasti painava. ilman kuormaa oli muistaakseni keula jotain 50kg painavampi kuin perä ja akut , vinssi, kompura ja tankki yms on takana.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Joo äkkiä safari varusteista ja varaosista tulee kompensaatiota tyhjään konttiin. mulla varmaan 2-3 sataa kiloa kaikkineen?
jos aattelee että pelkät työkalut joku 50kg siihen sitten vielä sahaa bensaa telttaa diiseliä vettä öljyä kaminaa raidetankoo jousia? kartaania voimansiirronosia ruokaa vaatetta takavinssi? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
no joo saattaapiha tuo tekniikan siirto olla ihan hapatusta mut voisha sitä muodonvuoks vähä siirtää
eipähä tekemine lopu.ja nyt on sit OIKEET MUTA kumit hankittu tähän rotiskoon ![]() joka ilta on noitte tulemise jälkee pitäny käyvä vähä silittelemässä noita Wittuku nuo oikee tursuaa SEcsiä! just how i like my women.. Big n Black![]() ![]() ![]() ja siinä mainio kuva koko erosta vakio / beaver hunter kumi.. empähä tuotaka tienny et nois olkapään lavoissa on sellaset "kupit" reunoissa.. rupee mukavasti kuopii tod.näk ... paitsi taitaa valmetin koneel olla nelipyörä luistonesto vakiona..![]() porttaaleihi hiukan suunniteltu Leima kelposia jarruja. levyt ois tollasia. FS jeepistä, uusia, X4 kpl. ja iha kokonaan en pääse eroon jeepin jakiksella amerikan nivelistä eli etu jortaaniks tulee tupla nivel. muut menee sit laippa käikäle malleilla. joulun aikoihi valmistuu raakeesti koppa. sit akseleita alle.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#10
|
||||
|
||||
|
kuvia ois mut en saa suollettua nokiasta tähä uuteen tietoma koneeseen perkele.. kaari hommia viel sipistelin, vähä tuli oho eiku ja voi Vi%&u kämmejä mut kylhä ne siit taitaa selvitä..
tää rojektiha hyppäs tänää muuten sit ihan uusille leveleille.. tiäks niiku PRO hommia eli elämäni ekat dimple reitetyt shyper kevyet osaset on liimailtu koppaan kiinni kyl oli nii turhan tuntusta hommaa et huh huh MUTTA. näyttää hyvältä![]() Hyvää Joulua vaan kaikille! näissä tunnelmissa jatketaan joulun viettoa täällä konnunsuolla!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 23.12.2012 21:43 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
| Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |