![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Radiopaikan takana oli valmis johto johon tuli +12 kun laitto virrat päälle. Taidan lähtee ostamaan erimerkkisen mittarin, jos vaikka sattus toimimaan
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nonniin. Tulipas sitten vaidettua suzukiin sytytyspuola etuvastuksineen, tulpanjohdot+ tulpat ja kondensaattori. Ja perskele, eipäs toimi kiekkamittari vieläkään. Teinpä vielä niin, että vein ton Autogaugen takas motonettiin ja sanoin ettei toimi ja kappas ekaa kertaa elämässäni sain motonetistä rahat takasin
![]() No marssin sit eri puljuun, joka myy erimerkkisiä mittareita ja Eihän toi 3maskaan mittari näytä oikein, tyhjäkäynnillä 800~rpm mut kun kaasua polkasee menee mittari yli asteikon (8000) ja muutenkin ajossa kierrokset mielestäni +1500 liikaa... Onkos noi (halpis) mittarit vaan niin paskoja nykyään ettei vaan toimi vai mikä hemmetti tässä nyt panee hanttiin.
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
|
#3
|
|||
|
|||
|
kerrotko miten kytkit ton jenkakellon eli mihin ne piuhat menee.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onhan sulla se kierroslukusignaali johto kytkettynä sytytyspuolan miinus puolelle ja tarkasta, että koneen maadoituspiuha on kunnossa.
Viimeksi muokannut Landrooveri : 10.12.2012 00:49 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Juu kyllähän tuo vähän siltä kuullostaa että vika on autonsähköissä/asennuksissa eikä mittareissa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Niin ja se mittarin +virta johto pitää kytkeä virtalukon +12V sytytys liitäntään ainakin bilteman mittari ohjeen mukaan ja vanhemmissa autoissa kierroslukusignaali saadaan sytytyspuolan miinuspuolen vihreästä liitännästä. En ole katsonut suikan sytytys puolen johto värityksiä,kun en ole vielä omaa mittaria asentanut,mut tarvittee etsiä virta kynällä se +12V sytytys liitäntä sieltä virta lukosta. Monessa puolassa on + - merkintä.
Maadoitus koneelta koriin ja vielä varmistuksena alustaan,kun suikassa ainakin omassa kumitallojen päällä koppa niin ei tule ongelmia maadoituksen kanssa. Viimeksi muokannut Landrooveri : 10.12.2012 14:34 |
|
#7
|
|||
|
|||
Stanuluokka korotukset???
Stanuluokka korotukset???
Eli luokassa sallitaan 51mm korotus jousilla . mutta paljonko se on esim. Suzuki samuraissa vm-89 kaaren reunasta navan keskelle mitattuna ??? Eli Mikä on se alkuperäinen vakio mitta??? tietäis ,että onko jo nyt liian korkealla...?????????
__________________
Suzuki samurai suzuki sj410
|
![]() |
| Luokat |
| kysymyksiä, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
| suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
| SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
| Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |