![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Veronpalautus + viikon viimonen duunipäivä lähtee pian käyntiin, sit alkaa pidennetty viikonloppuvapaa, maanantaina seuraavan kerran töihin ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Viikon viimeinen työpäivä alkaa kohta ja sain eilen jo hoidettua Venäjän reissunkin pois
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Itsenäisyyspäivän jälkeen pääsee taas metsuroimaan ja ajelemaan umpihankeen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Offikerholainen oli tehnyt mulle puukon koulussa. Todella hieno puukko tuppineen olikin! Tää kuuluu vyölle.
|
|||
|
|||
![]()
Kotona sohvalla ja ennenkaikkea ehjänä perille tulleena toisin kuin sen autokunnan porukka, joka oli minun paikalle tullessa ilmeisest ihan äskettäin ajanut penkkaan vastaantulijoiden puolelle suunnilleen Luumäen kohdalla. Vilkku oli oikealle ja vaihtui just kohdalla hätävilkuiksi. Olin jo pysähtymässä ja kääntymässä takaisin kun näin paloauton tulossa vastaan ja kohta ambulanssin. Saisivat siis apua ihan minuutin kuluessa, onneksi. Monta autoa tuli vastaan, mutta kukaan ei pysähtynyt......... Toivottavasti ei käynyt hullummin.
Keli oli mielenkiintoinen, kaistojen välissä ehkä 10 cm lunta! Oli kyllä aurojakin onneksi liikkeellä, mutta niiden piti ajaa hitaasti kun auran siiven oli mentävä osittain vastaantulijoiden puolelle, jotta tuon lumen sai pois. Hyvin kuitenkin meni tuokin.
|
|||
|
|||
![]()
eipä sitä välttämättä tartte hiljaa ajaa, jos ottaa lunta keskikaistan toiselta puolelta
|
|||
|
|||
![]()
Juu, mie en oo koskaan ite ajanut. Tässä oli vaan ihan arkijärkeä aurakuskilla kun ajeli arviolta 70:ä. Oli nimittäin ajokaista lumeton mutta heti ihan vieressä se 10 cm ja sinne kun sitä auran siipeä väistää niin saattaa olla vaikeata hallita henkilöautoa kun toinen puolisko kyntää lumessa ja toinen asfaltilla.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |