Vituttaa yks nimeltämainitsematon öljy-yhtiö. Tilasin polttoöljyä viikkositten maanantaina ja perjantaina alkoi ihmetyttämään kun ei ollut vielä tullut. Tähän mennessä on tullut saman viikon aikana jos maanantaina on tilannut. Soitto asiakaspalveluun ja sieltä selvisi että olisi pitänyt tulla torstaina. Asiakaspalvelija selvittämään kuljetusyhtiöltä asiaa ja sieltä kerrottiin että ei ollut tarpeeksi löpöä mukana autossa ni ei riittänyt sit minulle asti.
Syytä tähän ei asiakaspalvelija osannut kertoa. Seuraava jakelu olis maanantaina. Kysyin sitten että kuka korvaa matkat ja ajanhukan kun lähden vartavasten huoltoasemalta hakemaan kalliimpaa löpöä kanistereihin. Lumimyrsky tulossa ja traktorit pitää saada liikkeelle. Asiakaspalvelija ei osannut vastata tähänkään, kehotti ottamaan yhteyttä piiripäällikköön tjms. Antoi tämän nimen ja numeron, minä sitten hänelle soittamaan. No ei vastaa puhelimeensa, yritin monta kertaa ku vitutti niin suunnattomasti. Jätin vastaajaan viestin, esitin asiani asiallisesti, kerroin nimeni ja puhelinnumeroni. No eipä siinä kanisterit kyytiin ja ostamaan löpöä saman öljy-yhtiön huoltamolta. No sielläpä ei löpömittari suostunut yhteistyöhön kanssani, sain lypsettyä siitä noin 5 litraa. Huoltamolta kysymään että mikä mittaria vaivaa, eipä osannut kassatyttö sanoa kun mittareita hoitaa eri firma. Soitti firmaan mutta asialle ei voinut enään mitään siihen aikaan perjantaina. Kello oli kuitin mukaan 14.29 Kävin toisellakin saman yhtiön huoltamolla mutta siellä ei ollut löpömittaria. Eipä auttanut muuta kuin hakea kilpailevan ketjun asemalta. Mittari toimi hyvin ja sain kanisterit täyteen. No eihän pari kanisteria mihinkään riittänyt, lauantaina vielä uusi keikka. Nyt on asia löpön osalta hoidossa säiliöauto kävi tänään tuomassa ainetta. Kuski tiesi kertoa että minun tilaamani löpöt oli viety toiselle asiakkaalle. Yritän vielä tavoitella tätä piiripäällikköä asian johdosta. Anteeksi vaan pitkä teksti mutta ku vituttaa niinku pientä oravaa ku käpy jääty.