![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Otin kaasarin tuosta toisesta moottorista, Nurkista löytyi yks uudemman Rochesterin korjaussarja josta sopi kiihdytyspumpun mäntä ja neulaventtiili tuohon kaasariin. Tuossa vm. 1955 moottorissa kun on jo automaattiryypyllä varustettu kaasari, Niin tilalle laitoin nyt sellaisen missä mekaaninen....... kun kerran vaijerillekin on paikka kojelaudassa
![]() Melkoisesti oli vuosien saatossa kerääntynyt tuollasta jauhoa kohokammion pohjalle:
__________________
www.classicjeepparts.com |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |