Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.12.2012, 20:45
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Otin kaasarin tuosta toisesta moottorista, Nurkista löytyi yks uudemman Rochesterin korjaussarja josta sopi kiihdytyspumpun mäntä ja neulaventtiili tuohon kaasariin. Tuossa vm. 1955 moottorissa kun on jo automaattiryypyllä varustettu kaasari, Niin tilalle laitoin nyt sellaisen missä mekaaninen....... kun kerran vaijerillekin on paikka kojelaudassa
Melkoisesti oli vuosien saatossa kerääntynyt tuollasta jauhoa kohokammion pohjalle:

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.12.2012, 20:57
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Ja laturiksi virittelin legendaarisen pimeyden prinssin, eli Lucas
Tuo on sopivan pieni tuotoltaan, Kun tarkoitus on jättää alkuperäinen amppeerimittari toimimaan. Tyyppitarra hukkunut, Mutta varmaan tuo on 45A laturi.
Maailmalta löytyisi kyllä sellainen 12v elektroninen lataus-säädin jolla pystyy käyttämään orkkis 6v laturia. Hintaa vaan reilu 200e....... Sillä saa jo monta Lucasta.

__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.12.2012, 10:32
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Sun pitää askarrella tohon laturin muovisen päädyn tilalle joku peltinen versio....olisko jossain vanhassa laturissa/sähkömoottorissa sopivaa aihioo. Tai ainaki maalata koneen väriin koko laturi. Nyt toi muovi kiinnittää liikaa huomioo, ku auto muuten on niin rautanen
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.12.2012, 18:19
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Sun pitää askarrella tohon laturin muovisen päädyn tilalle joku peltinen versio....olisko jossain vanhassa laturissa/sähkömoottorissa sopivaa aihioo. Tai ainaki maalata koneen väriin koko laturi. Nyt toi muovi kiinnittää liikaa huomioo, ku auto muuten on niin rautanen
Jää aika hyvin jemmaan, Peltiä tulee moottorin ympärille aika mukavasti näköesteeksi
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.12.2012, 18:20
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Wheeler Dealers - klassikkojen kuninkaat
Discovery Channel Maanantai 10.12. klo 21:00
Mike matkustaa Yhdysvaltoihin ja toivoo löytävänsä nelivetoautojen isoisän, Willys Jeepin. Syövätkö suuret korjaukset ja kalliit kuljetuskulut kaikki voitot?







__________________
www.classicjeepparts.com

Viimeksi muokannut Jeeper : 10.12.2012 18:37
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.12.2012, 00:22
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Jotain tällasta seuraavaks?? (toivottavasti ei )

__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.12.2012, 08:00
Maajussi:n Avatar
Maajussi Maajussi ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.03.06
Sijainti: Los Kärköläs, .
Viestit: 914
Perusasetus

^^^^Vitun asiallinen suicide front willys tällee rodi miehen silmissä....
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.12.2012, 08:34
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Jotain tällasta seuraavaks?? (toivottavasti ei )
No jostain Filippiiniläisestä uustuotanto korista tuollaisen vois tehdäkin,
Mutta lättäpäällä
http://www.thecj2apage.com/forums/tw...opic17543.html
__________________
www.classicjeepparts.com

Viimeksi muokannut Jeeper : 14.12.2012 08:36
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Chevrolet Van -89 6.2d jallu80 O/M/V Ajoneuvot 8 05.04.2010 13:03
Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 Jeeper O/M/V Ajoneuvot 1 03.12.2009 12:08
Myyty M: Chevrolet P/U -67 Streetpunk79 O/M/V Ajoneuvot 2 17.12.2008 19:34
Myydään chevrolet trouble O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2008 10:52


Sivu luotu: 19:00 (GMT +2).