Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.12.2012, 00:30
porttaali pate:n Avatar
porttaali pate porttaali pate ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.09.11
Sijainti: Laukaa
Viestit: 52
Perusasetus

Pee saisi itse vasta kun on niin ammatti autoilijaa täynnä ja nyt kyselee saisiko kännissä ajaa kilpaa mitähän ne taxxi liitossa sanois kun vossikka kuski haluais ajaa offia kännissä luvat sais tuollaselta ottaa pois

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.12.2012, 00:36
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja porttaali pate Näytä viesti
Pee saisi itse vasta kun on niin ammatti autoilijaa täynnä ja nyt kyselee saisiko kännissä ajaa kilpaa mitähän ne taxxi liitossa sanois kun vossikka kuski haluais ajaa offia kännissä luvat sais tuollaselta ottaa pois

tää on ehdottomasti hyvä idea, pidetään mielessä
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.12.2012, 09:30
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Unhappy

Mää ihmettele kauhiast'


Arvon herrat.

En ole ajanut kilpaa Offia, en suunnistanut enkä muutenkaan tiedä lajista juurikaan mitään. Kommentoin silti.

Käsitykseni mukaan tässä keskusteluketjussa ainakin useimmilla meistä on ollut vilpitön tarkoitus ymmärtää mistä uudessa suunnistuscupissa on kyse. Olen lukenut noita sääntöjä ja kieltämättä ulkopuolisen silmissä niissä on joitain hiukan koomiselta kuulostavia lauseita, mutta ehkä ne menee vaan minun omituisen huumorintajun piikkiin. Tai sitten ei vaan esitiedot lajista riitä. Ymmärtää koetan kyllä.

Mun mielestä olisi tosi kivaa että voisimme ylläpitää asialinjaista keskustelua täällä ja nauttia palstan kautta saatavista neuvoista ilman alatyylisiä tai toisten mielipiteitä mollaavia heittoja.

Tämä keskustelu jatkuessaan joutaa chit-chat-alueen tunkio-alaosastolle ja loppujen lopuksi tuottaa vaan lisää mielipahaa.

Minun mielestäni olisi todella sääli, jos täällä alennuttaisiin loanheittopalstojen tasolle.

Offipalstan arvolle sopivaa keskustelusävyä toivoen pyydän anteeksi jos joku nyt tästäkin pahoitti mielensä.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 02.12.2012 09:33 Perustelu: Korjasin Offipalstan kirjoitusasun :)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.12.2012, 10:03
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Aika samankaltaiset säännöt ovat kuin edellisinä vuosinä, eikä kirjoitusvirheitä nyt häiritsemiseen asti ollut. Itse en olisi protoihin sallinut noin isoja renkaita, koska 44" pyörillä ei pääse Viron tai Venäjän kisoihinkaan. Muuten vaikuttaa ihan hyvältä.

Päkki-Offissa nähdään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.12.2012, 10:33
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.282
Perusasetus

Jos nyt oikein osasin lukea, niin kaikkia luokkia koskee:
- Joukkueen nimetyllä huoltoautolla voi kilpailijat liikkua, ajoalueelta toisella
- Kilpa-auton matkustajamäärä määräytyy penkki ja vyö luvulla, ei siis rek. otteeseen merkityllä määrällä

Nämä em. tulkintani siis tein noista säännöistä, pikaisella lukemisella. Nyt olisi siis mahdollisuus kilpailuissa ajaa 2hlö huolto-autoksi rekisteröidyllä autolla, niin että joukkueessa olisi vaikka 4hlö, josta yleisillä teillä, siirtymillä, loput 2 apparia tulee huollon kyydissä.

Olenko oikeassa? T: nimin. "pajerossa liikaa penkkejä"

EDIT: Lukasin uudestaan ja totesin että penkkien määrä ei voi olla suurempi kun rek. oteessa...tai jos on niin ei niissä saa matkustaa. Samoin tuo huoltoautolla liikkuminen oli säännöissä: "Mikäli kilpailijoilla on tarvetta ajaa huoltoautoa tai olla sen kyydissä (esim. oma kilpa-auto
on rikki), niin se on sallittua." mutta tiivistelmässä: "kilpailijat saavat matkustaa huoltoautossa, sekä ajaa huoltoautoa kilpailun aikana"

EDIT2: Jos ei säännöt ole vielä lukkoonlyöty, niin joku sellanen muutos että maastossa, siis yleisen tien ulkopuolella voisi matkustajamäärä olla suurempi kuin rek. otteessa. Siirtymillä sitte mennää siellä huollon mukana. Helpottaisi niitä ainakin orkkis ja stanulaisia joilla auto kilvissa ja rekisteröity huoltoautoksi. Takaisin hlö autoksi ei saa ilman vero seuraamuksia ja kalustoa voisi olla vähä enemmän viivalla.
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------

Viimeksi muokannut mikaelt : 02.12.2012 14:34
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suunnistus cupin säännöt kaudelle 2013 Paavo Tekniikka & Jutustelu 251 23.09.2013 16:44
Myyty Modiluokan Suzuki Samurai 1.9td make-lj O/M/V Ajoneuvot 9 05.08.2013 01:38
Uusi Offroad portaali kaipaa tuottajia Flash Tekniikka & Jutustelu 65 03.12.2006 20:29
Paras NHL siirto kaudelle 05-06 SamppaKoti Jääkiekko 13 15.09.2005 14:06
Sääntömuutokset kaudelle 2002-2003 reindeer Salibandy 0 24.06.2002 15:40


Sivu luotu: 05:28 (GMT +2).