![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Huuto 6.12.2012 klo 12.00 päivällä.Huuto
|
|||
|
|||
![]()
Sä muutat oleellisesti huutokaupan olosuhteita. Aluksi huuto olisi sulkeutunut viikonloppuna ja nyt keskellä viikkoa. Säilytä tilanne ennallaan ja sulje huuto myös nyt viikonloppuna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Modet voi pikkuhiljaa puuttua tähän mussutukseen. Myyjä kuitenkin loppujenlopuksi päättää mitä se myy, kenelle ja millä ehdoilla. Ihme parkumista (aikuisilta?) miehiltä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Itku jos ei lopu lantikka ei vaihda omistajaa lainkaan 6 päivä on itsenäisyys päivä jos ei sillon kerkeä olemaan koneella jää ilman autoa
|
|||
|
|||
![]()
Eikä tuosta nimimerkistäkään voi mennä takuuseen kun on perustettu tämän huutokaupan yhteydessä... Onkohan edes oikeesti potentiaalinen ostaja? Ettei menis vaan kiusanteko/trollaamisen, puolelle otteet alkaa olla sellaiset.
|
|
|||
|
|||
![]()
En kerkeä olemaan koneella silloin joten huudan nyt 1000eur ja jos joku epäilee minun ostokyvykkyyttäni niin uskon että täällä on sellaisia jotka tuntee minut ja tietää että jos lupaan ostaa niin se pitää. Käytän samaa nimimerkkiä myös rover-ystävien foorumilla. Myyjä voi tehdä kuten haluaa mutta reilu peli.
|
|
||||
|
||||
![]()
hox hox !
MYYJÄ päättää mitä ja miten tää menee ja päättyy, muiden mussutus vähemmäks
|
||||
|
||||
![]()
Ilmotelkaa nyt sitten mullekin jossain vaiheessa oonko mää voittanu huutokaupan, vai saanu "perheriidan" ihan turhaan aikaan. Kiitos ja anteeks ihan vaan omasta puolesta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Land Rover / Range Rover 15x7 Mangels teräsvanteet | Turpo-Urpo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.06.2012 18:03 |
Myydään Land Rover Range Rover kattoteline taakkateline CAP500040, 1 kpl | kuusesa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.11.2011 15:44 |
UUSI?? ROVER / LAND ROVER foorumi Suomessa | Mikki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.05.2010 13:07 |
Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat | Karvinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.08.2009 20:24 |
M: Land Rover 109 Land Rover 109 STW Nettiautossa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.08.2006 12:30 |