![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mulla BJ-40 vie noin 30l/100km beensaa seka-ajo. Harrastus maksaa mitä jaksaa/kerkee tehdä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Aika mukavasti on tullut vastauksia, kiitos.
Niin kuin olin tuolla toisessa topikissa sanonut että se tulisi pieneksi hyötykoneeksi jolla ukko ajelisi lapukuormaa ja minä ajelisin kevyttä offia ja kävisin kalassa. Ukko tässä on se suurin rajoite kosta se haluaisi pitää auton liikenteessä, sillä itsehän en vielä tarvitse sitä tielle, mutta isä on sitä mieltä että sille maasturille olisi muutakin käyttöä kun mehtässä rymyäminen. Ja opiskelijana ne kulut kiinnostavat koska vuodessa ei ehdi olla töissä kuin 2 kuukautta paskalla liksalla. Ja huollot tehdään tottakai itse koska opiskelen autoasentajaksi ja kokemusta tarvitaan. |
|
||||
|
||||
![]()
moi!
disco 1 32'' 3,9 V8 n 17l/100km seka ajossa! verot 200€/vuodessa täysvakuutus 300€/vuosi. //Janne
|
||||
|
||||
![]()
range 3.5 kasin kulutuksesta nyt ei mittään hirveää tietoa oo ku aina ku on ajeltu niin siirtymää n.30km ja mettässä loput niin bensa konneella meni n.60l vko lopussa ja sitte nykyään kiisselillä liikkuvana niin n.40l riippuen moottorin käynti kierroksista. kilvissähän tuo ei oo ollu että siirto kilvillä ajeltu mitä ajoja ollu.. ja muuten mitä harrastus maksaa niin se on käyttäjästä kiinni paljonko haluaa laittaa rahaa kulkineeseen. mulla menee n. 1500-2000e vuodessa ku pittää ostella aina osia ja renkaita sun muita aputarvikkeita..
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ70 ja polttoaineen kulutus | J.L | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2010 21:05 |
King Cab kulutus ja peräöljyt | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.03.2009 22:25 |
M: Diisselöi maasturisi | JERKKU | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 12.08.2007 19:56 |
Laplandereiden/porttaalien kulutus ja verosta | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 18.06.2007 11:52 |
harrastuksen aloittanut | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 20.05.2005 13:08 |