Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 10.07.2004, 19:09
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kyl se varmaan Hiluksi on helpoin peli, jos haluaa enemmän rakennella. Vääntösauvajousiset on aina vähän hankalia ja kallita. Nuhapumppuja ne on kaikki jos konetehosta puhutaan ja/kun laitetaan isoja rattaita alle. Mitsussa taitaa olla lehtijouset akselin alla, Tojossa ja Nissanissa akselin yläpuolella. Tojossa (ainakin uudemmissa) on laatikon/jakolaatikon alla matalalla palkki joka vie maavaraa ikävästi. Tojot taitaa olla kovemmissa hinnoissa/paremmassa maineessa.

Mutta safareja/offia voi harrastaa aina niin monella tasolla. Ylläkselläkin oli kolmen tasoisia reittejä eli haastetta ja ajamista löytyy kivasti myös vähemmän rakennetuille autoille. Jos kiinnostaa nähdä "vakio" King Capin (tosin vähän uudemman) joustoja niin tilaa Yllässafari 2004 video. Luulen, että pääsin pari kertaa nauhalle

T: Petr

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Nissan King cap nassin O/M/V Ajoneuvot 0 20.01.2008 19:27
M: Nissan 3.0 V6 King Cap-91 ORR O/M/V Ajoneuvot 1 06.11.2007 20:18
M Nissan King cab 4x4 ISO-A O/M/V Ajoneuvot 13 06.02.2007 10:14
Nissan king cap d21 v6? Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2005 21:39
Nissan King Cap 90 4x4??? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 16 03.02.2005 11:49


Sivu luotu: 10:13 (GMT +2).