![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyl se varmaan Hiluksi on helpoin peli, jos haluaa enemmän rakennella. Vääntösauvajousiset on aina vähän hankalia ja kallita. Nuhapumppuja ne on kaikki jos konetehosta puhutaan ja/kun laitetaan isoja rattaita alle. Mitsussa taitaa olla lehtijouset akselin alla, Tojossa ja Nissanissa akselin yläpuolella. Tojossa (ainakin uudemmissa) on laatikon/jakolaatikon alla matalalla palkki joka vie maavaraa ikävästi. Tojot taitaa olla kovemmissa hinnoissa/paremmassa maineessa.
Mutta safareja/offia voi harrastaa aina niin monella tasolla. Ylläkselläkin oli kolmen tasoisia reittejä eli haastetta ja ajamista löytyy kivasti myös vähemmän rakennetuille autoille. Jos kiinnostaa nähdä "vakio" King Capin (tosin vähän uudemman) joustoja niin tilaa Yllässafari 2004 video. Luulen, että pääsin pari kertaa nauhalle ![]() T: Petr Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Nissan King cap | nassin | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.01.2008 19:27 |
M: Nissan 3.0 V6 King Cap-91 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.11.2007 20:18 |
M Nissan King cab 4x4 | ISO-A | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.02.2007 10:14 |
Nissan king cap d21 v6? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2005 21:39 | |
Nissan King Cap 90 4x4??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.02.2005 11:49 |