![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
MuckbootKai niissä takuukin on? Omat kestäneet useamman vuoden jo, ja tulee säilytettyä eteisen lämpölattialla ![]() Parhaat "kumisaappaat" mitä minulla ikinä ollut. Nämä on Agrista ostetut Esk-mallit, luulin niiden olevan ainoat mitä Muck Boot tekee ![]() http://www.muckbootsoutlet.com/
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuli vasta ostettua jalaksen winpro 3982 kengät. http://www.jalas.com/index.php?do=pr...82&page_id=79& toistaiseksi on jalat pysyny lämpimänä. kevyet ja muutenkin ihan hyvät kävellä. sopii hyvin leveälle jalalle. saa myös turvakärjellä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta ostin Eccot, oli stocmannilla tarjouksessa 70 ja paljon lämpimämmät, kuin sievin alaskat. Ei enään varpaat jäätyneet. Ja vielä hyvät kävelläkkin. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Nämä eivät pärjää testeissä monellekkaan talvikenkämallille paitsi tyylissä
Isä mulle tuollaiset osti synttärilahjaksi pari vuotta sitten.http://www.toysankenkatehdas.fi/fi/node/16
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Suomen kumitehtaan rokka saappaat 8mm huopavuori, kestää ja on lämpimät. huopavuoria saa varaosina jos vanhat hajoo tai jotain
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mullon tuommoset ja on kyllä sairaan lämpimät: http://www.polyver.net/en/int-hiv.htm
Autohommissa ei parhaasta päästä. Villasukkaa käytän kun menee pakkanen 30 pahemmalle puolelle. Muuten pärjää nappaskenkien sukilla
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#7
|
|||
|
|||
|
http://www.sievi.com/index.php?sivu=...)|utmcmd=(none)
Pitkä linkki, mutta pitäis löytyä Sievi Goretex 53 XL. Saa nähdä miten toimii metässä viikonloppuna...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
On kai. Ei vaan kattanut pohjan irtoamista kun on kuulemma kovasta käytöstä irronnut. Materiaaleissa ei siis tietenkään vikaa ollut.
Voihan tuo osasyynä olla kun on välillä nostettu takan päälle kuivamaan, missä lämpöä varmaan viitisenkymmentä astetta kun on oikein kuumaksi vedetty. Eilen tuli ilvespassissa istuttua nelisen tuntia ja ai kun oli varpaat jäässä! Mitkähän sitä sitten keksis tähän talvikeliin saappaiksi? Pitää olla pitkät varret, vedenpitävät ja kuumat (ei lämpöset), eilenkin joutu passiin kahlaamaan järvessä kun ei jää kestäny vielä miestä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Autopelien aatelia - Death Rally | Joske | Linkit | 10 | 22.10.2009 18:57 |
| mitkä iskarit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.05.2009 09:03 |
| Hikipedia-luulosanakirjojen aatelia | solihull | Linkit | 1 | 05.06.2007 13:45 |
| Mitkä renkaat? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 21.02.2005 00:38 | |
| Mitkä akselit?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.12.2004 13:52 |