![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Siis karvainen leski hämähäkkimies. Tästä voi tulla jotain
|
||||
|
||||
|
Tuollainen rauta tuohon tuli väänneltyä. Onhan sillä mittaa joo, mutta kun minulla tuo harrikkatausta vaikuttaa Piti siis jonkunnäkoinen hoijakka saada siihen.![]() Kaaret kiinni koriin ja viimeinen sovitus ennen, kuin taas palasiksi.
|
||||
|
||||
|
Paljonkos on akseliväli ?
|
|||
|
|||
|
no on se kumma homma että muut tekee hirveellä rytinällä ja itte vaan nysvää pikkusen jotakin ja ikinä ei valmistu..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tämä projekti on kyllä valmistunut ihan kiitettävää vauhtia. Se johtuu lähinnä siitä koska olen kotona päivisin. Vaikeuksina lähinnä on kun viimisen puolen vuoden ajan olen joutunut kyynärsauvojen kanssa kepittelemään eteenpäin. Lisäksi kädet eivät oikein toimi kunnolla. Kiitos yhdelle pirinarkille joka junttasi liikennevaloissa autoni perseeseen n. 80km/h. ----> Selkä paskaksi ja ura vessapytystä alas. Onneksi hyvän kuppipenkin kanssa pystyn loistavasti offailemaan
|
||||
|
||||
|
Ajokorkeudessa akseliväli on 248cm
|
||||
|
||||
|
Jälleen osiksi. Miten muuten tuo SJ-410 alkuperäinen vaihdelaatikon kumi kestää offailukäytössä? Olisiko järkeä laittaa joku uretaanipuslakötöstys tms? Onko kokemuksia/kantapäänkautta opittuja pettymyksiä?
|
|||
|
|||
|
mukava katella projektikuvia ku joku jaksaa tehä asiallisesti.
oma tekele ku on mitä sattuu tulemaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eipä tuo minun keksintö nyt mikään kovin erikoinen ole. Ihan siisti vekotin sinullakin tuntuu olevan tekeillä. Kun saat värin pintaan, niin alkaa näyttämään jo ihan erillaiselta.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |