Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Tähän nyt yllättävä kommentti jota kaikki ihmettelevät eli TOYOTA!! Välityksiä löytyy vaikka kuinka ja Tojon dieseli on parempi ku ykskää jeepissä käytetty. Koneesta irtoo 200konia helposti,ei tosin vakio pumpulla mut 12millisellä jo hyvinkin. Pakettiin löytyy päälootaa ainaki 2 vaihtoehtoo ja Tgltä lisää. Alennusvaihteistoja voi adapterilla laittaa peräkkäin joten hiljaa mennään. Mut kaikkiin noihin menee eurotonnistoa jo tukevasti,joten kannattanee harkita loppuun asti. Vaikka tojota miehiä olenkin ni ei ne kaksisia ole etenemään vakiona. Ja sitä graalin maljaa tehdessä palaa paljon rahaa jolla saa monesta muustakin tehtyä vaik mitä. Koneelle pikku piristys ja tiuhempi jakolaatikko ni lustia piisaa ja rahat säästyy.
|
Siksi ehdotin tuota jeepin voimalinjaa,koska siinä on etupään lähtö vasemmalla puolen kuten pajerosakin ja toyotassa nämä on oikealla puolen,säästyisi paljolta työltä. kun pystyisi käyttämään pajeron omia akseleita. Toyotan lootiin kyllä saa halvalla välityksiä,mutta tuota tehosta vouhkaamista en ymmärrä miltään osin minkään merkin kanssa, esim kaverilla on vakio 2.2d hilux tiheillä väleillä ja hyvinpä tuolla näkyy 38,5 lyövän tarpeen vaatiessa tyhjää vaikka voimaa on se 60hv.