Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2012, 18:52
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Myyty

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zille2.5 Näytä viesti
Tyhmiä kysymyksiä ripakopallinen ja loppuun hiukan voivottelua:

Onko tämä nyt mettäpeli vai kenties vielä soviteltavissa muun liikenteen sekaan?
Tekniikka muutoskatsastettu?
Paljonko verokoira kuolaa perään?

Saishan tällä ostoksella taas tuon toisen osapuolen tyytyväiseksi
Majailee vaan hiukka turhan pohjoisessa...
ihan jääny huomaamatta! Ei verovelkaa, leimalle ku rappaa ja kovaa ajoa. Muutoskatsatus ok.

Nämä tiedot ovat isännältä saatuja, yhtään lippua tai lappua en oo henk.koht nähny

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.11.2012, 19:43
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

526
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.11.2012, 19:44
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

tätä huudetaan varmaan tuomiopäivään asti
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.11.2012, 20:22
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Juu...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
tätä huudetaan varmaan tuomiopäivään asti
Juu... Ja varsinkin, jos ei isommilla korotuksilla edetä ku euro... Mut tosiaan, voi kauppa loppua ennenkin tai sit jollekkin joka sen tosiaan ostaa... Näitäkin tapauskia itsellä useita ja päättynyt mulle, kuten äsken yks Hca 246 mistä oli ennemmän tarjottu ku mun tarjous oli ja silti mulle se tuli.

Mut tähän... 530€:a...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.11.2012, 21:09
tojomän tojomän ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: oulu
Viestit: 34
Perusasetus

pikku lisä 550e
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.11.2012, 22:16
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tojomän Näytä viesti
pikku lisä 550e

tää menee jännäksi


555 euroa!
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.11.2012, 11:48
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Joo...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
tää menee jännäksi


555 euroa!
Jooo.... Ja pisttään kerrointa lisää... Eli 560€:a ja noudettuna...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:NISSAN KINGCAB -86 MouhijärvenMies O/M/V Ajoneuvot 2 18.06.2006 13:52
m:nissan kingcab diesel 4x4 89 2+2 O/M/V Ajoneuvot 7 01.05.2006 20:26
M: Kingcab:in kone (diesel) jansku O/M/V Muut 1 08.11.2005 13:55
Nissan kingcab 4x4 dsl O/M/V Muut 8 04.04.2005 09:32
Nissan KingCab 4x4 O/M/V Muut 2 31.01.2005 18:49


Sivu luotu: 12:16 (GMT +2).