![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Myyty Lainaus:
Nämä tiedot ovat isännältä saatuja, yhtään lippua tai lappua en oo henk.koht nähny Myyty |
|
#2
|
||||
|
||||
|
526
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
tätä huudetaan varmaan tuomiopäivään asti
![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#4
|
|||
|
|||
Juu...
Juu... Ja varsinkin, jos ei isommilla korotuksilla edetä ku euro... Mut tosiaan, voi kauppa loppua ennenkin tai sit jollekkin joka sen tosiaan ostaa... Näitäkin tapauskia itsellä useita ja päättynyt mulle, kuten äsken yks Hca 246 mistä oli ennemmän tarjottu ku mun tarjous oli ja silti mulle se tuli.
Mut tähän... 530€:a... |
|
#5
|
|||
|
|||
|
pikku lisä 550e
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#7
|
|||
|
|||
Joo...
Jooo.... Ja pisttään kerrointa lisää... Eli 560€:a ja noudettuna...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:NISSAN KINGCAB -86 | MouhijärvenMies | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.06.2006 13:52 |
| m:nissan kingcab diesel 4x4 89 2+2 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 01.05.2006 20:26 | |
| M: Kingcab:in kone (diesel) | jansku | O/M/V Muut | 1 | 08.11.2005 13:55 |
| Nissan kingcab 4x4 dsl | O/M/V Muut | 8 | 04.04.2005 09:32 | |
| Nissan KingCab 4x4 | O/M/V Muut | 2 | 31.01.2005 18:49 | |