![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Viimeiset ajelut ennen peruskunnostusta. Akut tyhjät, naftaa liian vähän kallistukseen nähden ja lämmötkin vielä tapissaan.
![]() Riisuttuna ![]() Ei muutakuin kori ilmaan ![]() Seuraavaksi rungon siirto pois keskeltä pihaa ![]() ja nosto ![]() Uusiksi tuo runko oli muutenkin tarkoitus tehdä joten mitään ei menetetty vaikka olisihan tuo liikuttelu ollut helpompaa...
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! Viimeksi muokannut _LM_ : 28.11.2012 09:52 |
#27
|
||||
|
||||
![]()
mäku luulin että just hitsasin yhen huonon pajeron rungon
![]() ![]() mut löyty näköjään yks vielä huonompi ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#28
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
OHO ja Hups tosta voi jo sanoa et mätä runko.Ainoa joka piti runkoa kasassa oli kori ja koripultit. |
#29
|
||||
|
||||
![]()
Tossahan on tynnyrijoustot.
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Vastahan tuossa meni leima pitkäksi pari viikkoa sitten
![]() Käykö muuten 2.8 litranen kone suoraan tuohon laatikkoon? olisi ilmeisesti hieman kestävämpi ja jakopää ketjulla.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#31
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos koneen vaihtoa mielit niin mielummin 2.5TdIc jostain -93-95(ns gen 2 kopasta) sama 4d56.Mutta puristettu enemmän tehoa ulos.Ja vaihtaa laatikon samalla(olis taas vähä kestävämpi.) |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Hämmennetään vielä soppaa... eli automaattiakin tekisi vielä mieli kun nuo pajeron välitykset nyt on mitä on. tai sitten vain otettava samanlainen asenne kuin renkaiden edellisellä omistajalla eli ei turhaan edes kokeilla mennä kytkintä luistattamalla vaan otetaan kunnon alkuvauhti ennen estettä. Helpointa etsiä koko 2.8 kone ja laatikot?
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mun mielestä turha ettiä parin hevosvoiman takia uutta myllyä, kun sama peruskone kuitenkin kyseessä. Isompi turbo ja suuttimet kuntoo ja säädöt kohdilleen niin tehoa on jo saman verran, jossei enemmän.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Tuo 2.5tdic on kyllä ihan ok tekniikka. Isompaa turboa ja cooleria maltillisilla ahdoilla vaan tilalle niin alkaa oleen vetoja. Ja käyttää sitä konetta niinku mitsujen koneita täytyy? Vakio pumpussaki pitäis riittää ruoka kahteen sataan asti. Semmosta mää ite aattelin yrittää penkittää, tietty lasken ahdot alas penkin jälkeen
![]() edit. niin eikö tuo td oo periaatteessa sama kone? en hirveesti oon nuihin tekniikoiden eroihin perehtyny ![]() |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Kylläpäs sitä nyt ylistetään tuota 2.5 tekniikkaa
![]()
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#36
|
|||
|
|||
![]()
SAmaa mieltä, ja en tiedä onko pajeron myllyssä jotain erikoista verrattuna tuohon tojotan 2.4 jos siitä kerta hepsotikin saa sen 200 irti ja vielä vakiopumpulla?? Voi kyllä olla jo semmoinen krematooria siinävaiheessa jos orkkiksella alkaa tehoja repimään. Kerralla vaan vedät överikis ja hommaat jostain muusta autosta miekuisen tekniikan, niin ei jää kaduttamaan myöhemmin
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#37
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Kaverilla on naperon 2.5 napattu 220 takafillarilta, vanhaa siinä koneessa on kansi ja alakerta, imusarjat ym tehty tosin uusiksi.
__________________
KYM#5 |
#39
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#40
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#41
|
||||
|
||||
![]()
Hirmu pito swampereissa, kun ei oo irronnu maasta, vaan runko on antanu ensin periks.....on ne vaan pitäviä renkaita
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#42
|
||||
|
||||
![]()
Sätkäkone tai ei,paremmin siihen jeepin voimalinjaan löytyy osia kuin pajeron,jos et sattunut lukemaasi kunnolla ymmärtämään. Ja kun on välityksiä niin moottori pääsee paljon helpomalla.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#43
|
|||
|
|||
![]() Toyota!
Tähän nyt yllättävä kommentti jota kaikki ihmettelevät eli TOYOTA!! Välityksiä löytyy vaikka kuinka ja Tojon dieseli on parempi ku ykskää jeepissä käytetty. Koneesta irtoo 200konia helposti,ei tosin vakio pumpulla mut 12millisellä jo hyvinkin. Pakettiin löytyy päälootaa ainaki 2 vaihtoehtoo ja Tgltä lisää. Alennusvaihteistoja voi adapterilla laittaa peräkkäin joten hiljaa mennään. Mut kaikkiin noihin menee eurotonnistoa jo tukevasti,joten kannattanee harkita loppuun asti. Vaikka tojota miehiä olenkin ni ei ne kaksisia ole etenemään vakiona. Ja sitä graalin maljaa tehdessä palaa paljon rahaa jolla saa monesta muustakin tehtyä vaik mitä. Koneelle pikku piristys ja tiuhempi jakolaatikko ni lustia piisaa ja rahat säästyy.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#44
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 28.11.2012 09:55 |
#45
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#46
|
||||
|
||||
![]()
Ehdotuksia satelee... Tuota etuakselia tuli tutkiskeltua ja pohdittua jotta pystyisiköhän tuon akseliputken vaihtamaan oikealta vasemmalle jolloin kardaanin saisi menemään oikealta.
Hieman tuo mersun kuutonen murisee takaraivossa ![]()
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#47
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#48
|
||||
|
||||
![]()
Jäähdytin siirtyy taakse kuten myös akut.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#49
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kyllähän liian voiman kanssa pärjää aina,mutten ymmärrä miksi tukkia satoja euroja johonkin,mikä ei oleellisesti maastossa kulkemista paranna.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#50
|
||||
|
||||
![]()
Leimassa pidetään ja akselitkin vaihtuu v6 pajerosta.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Trailerin leditakavalot | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.04.2010 18:42 |
Ostettu Trailerin akselit? | valkkari | O/M/V Muut | 1 | 30.08.2009 18:23 |
Mikä akku nelivetoon ja vetoon? | jason | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 30.10.2007 18:43 |
O: Trailerin akselit | LRV8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.09.2007 13:11 |
O Trailerin paperit | O/M/V Muut | 0 | 23.02.2006 12:00 |