![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Parista tietoo...Mikä mahtaa olla tuollaisen vanhemman Hiacen suurin "vakio" rengaskoko, eli mikä on vertailukokona kun heataan suurinta mahdollista?[/QUOTE] Naapurilla oli 205-16:set ja paikallisen metsästysliikkeen omistajan Hiacessa myös tuollaset olleet (nyt taitaa olla talvella 215/75-16)... Leimalla ei valitettu naapurin kohdalla ees. Seuraavassa korissa ei edes mahdu pyöriin tuollaset.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tarkoitin että mikä on siellä otteessa suurin vakiokoko, ilm 205R16?
Uudempien Hiacejen tiedot ei kiinnosta, vaan tuon laatikkomallisen.
|
||||
|
||||
Näkkyy olevan Hiace-Miähillä olevan oma FB-Ryhmä...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Oisko ollut 195/75-16, joku pervompi koko kuitenkin, ei 80-sarjalainen. Joskus miullakin oli 4WD hiase, mutta oli niin jumalattoman laiska vakiona ettei pälli kestäny ajella.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja tuo 205R16:sen profiili on 82 sitten tarkemmin, jos ruetaan tarkoiks. |
|
|
||||
|
||||
|
Nusnus vaan. http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=516115
|
|||
|
|||
|
en raaskinu uutta topikkia alotella... saman moinen haisu ilmestyi pihalle kuin mitä on otsikossa. lähinnä kiinnostas mistä tuollaiseen löytää mittarin vaijeria? takavetoisessa lie eri mutta käykö edes sisus?
toisekseen tuota on korkeuden puolesta viety viärään suuntaan, eli madallettu. edestä vääntö sauvat toiseen asentoon ja takaa madallus palikat pois, mutta vakio u pultit tarttis jos nuo madallus nappulat ei käy toisin päin. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.hiasepojat.fi/
| katsastus, ongelma, renkaat, toyota |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty TOYOTA HIACE 4WD Osia 85-89 | Offijäbä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 16 | 23.10.2012 20:31 |
| Myyty Toyota hiace 83-89 OSIA | SERMAX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.08.2012 10:53 |
| Myydään Toyota hiace 4x4 -89 | jartsa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.05.2011 13:55 |
| Ostetaan Hiace 4x4 87-89 varaosikksi | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.09.2010 22:11 |
| M Toyota Hiace 4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.11.2006 21:05 | |