Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 08.07.2004, 08:25
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.071
Perusasetus

Joo, mut Suomi-autoissa ei ole kattia.
Mutta voihan siellä olla vaimentajakin tukossa!?!
Toi Chieffi on tuotu Californiasta ja "ajettu" (muka) konttiin, rahdattu Suomeen ja Hämeenlinnaan. Siellä kontista ulos ja ei enään käynnistyny. Puhelimitse annoin neuvoja mitä tutkia, mutta ei selvinny. Hinurilla Espooseen ja itse kuuden (kolme päivää silloin tällöin) tunnin työn jälkeen lähti käyntiin kun otti pakoputket irti sarjoista! Putket takas kiinni ja katti pois, jo käy tyhjää ja kiertää niin pe****eesti! Nyt odotellaan vaimentajaa tilalle....

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!

Edited by - JAMANT on 08/07/2004 09:26:31
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n tyhjäkäynti Kuupo Tekniikka & Jutustelu 3 31.12.2007 21:01
Rangen EFI - tyhjäkäynti Niko Tekniikka & Jutustelu 16 24.07.2006 21:17
TYHJÄKÄYNTI ONGELMIA taksi24h Tekniikka & Jutustelu 11 30.12.2004 21:43
TYHJÄKÄYNTI Vuosimallit 1984-1996 2 18.06.2003 05:33
Tyhjäkäynti Vuosimallit 1984-1996 1 06.05.2003 15:04


Sivu luotu: 14:02 (GMT +2).