![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Tuosta videosta kysymys eli tuottaako kone noin rajusti lämmintä kun viisari kiipeää silmissä ylös? Mikä syyläri käytössä? Kiitti rengaslappuloista, noilla katsuria häiriköimään...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Flektinä on sähköflekti 100c anturilla joka ei yleensä paljoa käy, viimeksi kävi kun olin 15km ajanut metsätietä 1-2 vaihteella enimmäkseen eli ei paljoa ajoviima jäähdytellyt.Pitää jossainvälissä kirjoitella tuonne omaan projektitopiciin lisää niin ei mene tämä kysymysketju ihan offtopiciksi.. |
|
|
||||
|
||||
|
Harmi kun tuosta ei sillon aikanaan tajunnut ottaa mitään video matskua.
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=70535 Siinäkin tuo nopeusmittarin neula kipusi ihan kivaa tahtia. |
|
|
||||
|
||||
|
Eiköhän noilla dokumenteille leima irtoa!!!Kiittooss!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kertokaas G miehet mistä lääke todella onnettomiin liikeratoihin kardaaneissa.Kuvasta ei näy todellinen ero kovin selvästi mut toi patrollin laippa kääntyy melkeen tuplasti.Eikä nyt vertailla sitä kumpi on vahvempi tai muuten parempi vaan liikerataa haetaan.
|
|||
|
|||
|
Millä hitolla noin piikanen liike?Anna pikkasen vinkua tonne laipanpuoleiseen päähän jos käpälä sinne nappaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei voi ku se menee puhki ja heikkenee ihan pirusti,seinämä vahvuus on tosi pieni.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vaikken G-miehiä olekkaan niin itse lie ratkaisisin haarukkaa jatkamalla tai sitten sovitelaipalla. |
|
|
|||
|
|||
W463 keskitasauspyörastön lukko ei mene päälle...
Sulakkeet on kunnossa ja valot syttyy tauluun. ABS menee pois ihan niinkun pitääkin. Mitenkäs toi systeemi tässä pelaa? Kun luulin että on sähköinen mutteipä vissiin ookkaan kun kirja sanoo olevan hydropneumaattinen. Onko joku perehtynyt ton sielun elämään?
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |