![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
joo siis näin oon tajunu että jos se toinen valo syttyy niin on urbossa jotain häikkää.. mutta tiiä sitten mitä henkimaailman juttuja nuo on
![]() joo eeberi löytyy multaki mutta pitäis webaston/eeberin kello hommata ettei tarvis nappi toimista tehdä.. noh mutta saatampa vain hommata uuen lokilämppärin.. kuulin tuossa villiä huhua että jos laittaa letkulämppärin niin kansi saattaa hajota? onko tämmöinen etes mahollista? (siis kaikki on mahdoton on myös mahdollista)
|
||||
|
||||
![]()
Vihreä valo syttyy kun on jotain luettavaa turbon painetta aina tuonne 0,7bar asti. Yli tuon paineen oranssi valo syttyy. Jos jompikumpi palaa kokoajan niin anturilta vikaa ettimään.
Viimeksi muokannut Rocker : 17.11.2012 03:49 |
|
|||
|
|||
![]()
okei asia toisinaan ymmärretty mutta kun mulla on ahtopainemittari niin se punainen valo syttyy jo ennenkuin ahtopaine mittarissa on edes 0,5 baria. Ja jos täys kaasulla kiihdyttää vaikka paineet olisi tosi pienet niin punainen valo syttyy. Ainoastaa pinta kaasul ku ajelis niin silloin palais vain tuo vihreä valo. Auto on mulla ollut reilun vuoden ja se on tehnyt aina tuota kilometrejä mun käytössä tullut mittariin vajaa 30 tkm
Viimeksi muokannut jesse89 : 17.11.2012 18:50 |
|
||||
|
||||
![]()
kylkyl.. eilen tuossa halkun kanssa laiteltiin vinssi, syöttöjä sääjetty, öljyt vaihdettu koneeseen.
halkku suunnitteli että miten laitetaan järkevästi tuo vinssi tuohon keulaan.. noh maskin taakse ja maskista piti vähän ottaa peltiä pois tieltä.. sitten puskurista piti rälläköidä v'hän että saatiiin puskuri menemään paikoille. noh ja ne syötöt.... voihan poijjat että meinas käpy palaa.. siiinä etin ja löysin se syöttöruuvin, aloin vääntämään isommalle sitten niin ei, kiristi mutteri ei löysy yhtään... noh otin pois kokonaan sen ruuvin siitä pumpusta ja aloin miettimään että mikähän tässä nyt vastustaa... pentelen holkki oli painettu läjään että saa lisättyä sitä soppaa.. ei muuta kun aloin punnertaan holkkkia pois ja sit takaisin pumppuun se ruuvi. ja voin ihan luvata että en tiedä paljon sitä pyöritin, mutta kyllä nyt ainakin kohtuu iloisesti liikahtaa mitä aikaisemmin :P pitää vielä jonakin päivänä vähentää syöttöjä pikkuisen tai sitten säätää vielä tuota tyhjäkäyntiä kun huutaa 1100rpm. pitääpi kuvia laitella kun saan eka puhelimen/kameran jolla saa niitä kuvia otettua ![]()
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI Viimeksi muokannut pahtis : 18.11.2012 12:26 |
|
|||
|
|||
![]()
Anna vaan syötön olla noissa asetuksissa, jos ainoastaan 1100 tyhjäkäynti. ei ole silloin kovin paljoa lisää syöttöä tullu, sitten jos ei vara riitä enää tyhjäkäynnin ruuvissa niin sitten jo syöttöö takasi
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mun autosta hajosi lohkolämmitin viimetalvena, rasvasin alustaa kun alkoi joku käry tulemaan nokkaan (auto oli pukeilla ja roikassa, pakkasella), niin tekniikkasavuhan sieltä defasta nousi. Autossa oli nesteet kunnossa ja kaikki ok, mut niin vain kävi. Lohkis on kivassa paikassa siellä tulipellin puoleisessa päässä konetta, käsiksi pääsee kun menee koneen päälle makaamaan ja halaa moottoria niin kädet yltää lämmitintä näpräämään. Koomisen näköstä kylläkin... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
siis sen minäkin haluaisin tietää o.O ![]() juu niinhän se on sielä välissä... mutta mitä nopeasti katoin niin on tuossa lantikassa kuiten enemmän tilaa vaihtaa se mitä hailuksissa :O siis se lämppäri..
|
||||
|
||||
![]()
http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/36736
miten tuota meneekö nuo valot tuohon faceliftiin? vai onko faceliftissä perä muuttunu mihinkään?
|
|||
|
|||
![]()
Pitäs mennä.
Vararengas vakiopaikallaan ollessa on tosin laittomat nuo valot, oikee takavalo jaa tietystä kulmasta katottuna vararenkaan taa piiloon. Tuskin kyllä poliisit tiellä sakottaa moisesta.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja vakio puskurit lähtee myös tässä jahka oon tienaanu vähän harraste rahhaa ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
33" fillari mahtuu vielä nätisti siihen. |
|
||||
|
||||
![]() LäJän takavalot
Moro nääs
Mulla olis ylimääräisenä tollaset koriin tulevat takavalot ylimääräisenä. 30euroa/kpl. On koitettu paikalleen mut en sit jaksanut laittaa kun sain puskurivalot ehjättyä.
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 20.11.2012 22:24 |
|
||||
|
||||
![]()
mä voin nuo 45€ ostaa molemmat!!
|
||||
|
||||
![]()
Kerran ihmetteli katsuri et eiks tuol oikeel pelaa mikää valo, mut sitte se tajus et vararengas estää näkyvyyden niihi peilivehkeisii mistä se niitä valoja katteli :-) Ei maininnu asiasta muuten kuitenkaan mitään.
|
||||
|
||||
![]() Tankin koko
Eikös läjän tankki oo 90 litraa? Viikonloppun loppu polttoaine. Hain kaannuun vitosel ainetta sen jälkeen tankkasin 20€. Ajoin n.50km. Tankkasin piripintaan, meni tasan 60 litraa. Eli mun laskujen mukaan olis vaan 70 litran tankki. Eikä se oo edes lommoil. Krisse ei toi sun 76s.net toimi enää!?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, pitäs selvittää.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2307 | 17.07.2025 10:19 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |