![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lattian sivureunat paikoillaan, Ebaysta tuli nuokin ostettua. Onneksi jotkut viitsii purkaa ruosteettomia osia ja laittaa myyntiin. Puusilmänä ostin vahingossa vm. -37:n osan kuskinpuolelle..... Sopi se kun jatkoi alaosaa. Myös penkin teline meni takas paikoilleen
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Koppi nurin ja maalia pohjaan...... Helpompi tuokin tehdä viel nyt ennen pintapeltien kuntoon laittoa.
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#3
|
||||
|
||||
|
G-7113
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Väriä pintaan, Ei tuosta nyt virheetön tullut...... Mutta ei haittaa
![]() Sisustaa en kokonaan maalannut, Kun sinne tulee sisäpellit peitoksi.
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Hyvältähän se näyttää!
![]() Näinköhän nuo on olleet edes tehtaalta lähtiessään täysin virheettömiä?
__________________
-Pauli- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joo tuskin on ollu ja suurin virhehän on "yli entisöidä" tälläinen.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jonkinlainen työvoitto se kai tämäkin on
![]() Ei oikein korkeus meinannut riittää, Talli on vanhassa navetassa. Mutta irrottamalla eturenkaat ja laskemalla keulan maahan sai hytin just nostettua rungolle. Moottorinosturiin laitoin pultilla kiinni kakkosnelosen joka sopi oviaukkojen väliin. Kännykamera ei oikein tykkää tuosta loisteputkivalosta.....
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Chevrolet Van -89 6.2d | jallu80 | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.04.2010 13:03 |
| Myyty Chevrolet G-7117 Projekti vm. 1942 | Jeeper | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.12.2009 12:08 |
| Myyty M: Chevrolet P/U -67 | Streetpunk79 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.12.2008 19:34 |
| Myydään chevrolet | trouble | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2008 10:52 |