![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
mikä C-sarjalainen.... Mikähän se koko sitten vois olla ?
|
||||
|
||||
![]()
Eikö se meinaa pakun renkaita? Niissä ei vissiin hinnat heittele niin paljoa koon muuttuessa, kuin h-a.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kihlasormus riittää muutokseen!
|
||||
|
||||
![]()
Toiskohaa joulupukki tänä vuonna mulle Unimogin ku oon ollu niin kiltisti?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ei kyllä voi yleistää.. ainakaan omalla kohalla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mistä kummasta toi suomen metsäkeskus on saanu mieleensä et olen metsänomistaja?
|
||||
|
||||
![]()
onkos noi champion öljyt ihan ok kamaa? kattelin ku halpahallissa olis tota 5w30 esp öljyä 39€/5L ja vastaava mobilin 5w30 esp öljy 49€/4L
koneeseen ku menee 6L öjyä niin joutuu kumminki pari kannua ostaan... viimeks kyllä tyrkkäsin jokku valvolinen 5w30 öljyt ilman tota esp hyväksyntää ku varaosapuljusta sellasta suosittelivat. niillä ei nyt kumminkaa kehtais tota 30tkm öljynvaihtoväliä tyrkätä ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko sulla sitä metsää niiden mielestä on?
|
||||
|
||||
![]()
oli enemmänkin mielessä tuotenumero (nettikone id) 1114057
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko on 15 cm (syl sisähalkaisija) paineilmasylinterissä voimaa, kun painetta on 8 bar?
Mä sain tulokseksi reilu 500 kg, onko oikein? Edit: laskin uudestaan, taitaapi olla 1413 kg voimaa?
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 17.11.2012 16:33 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eli 1413 on oikein. todellisuudessa hieman alle.
|
|||
|
|||
![]() Risukeula vs kiinteä etuakseli ?
Kummasta tulee parempi offi-kulkine ja miksi ?
![]() Juu tolla kiinteällä tarkoitan sii sellaista suoraa yhtä jöötiä olevaa tapausta, tää vaan tarkennuksena jos termi ei ollut ihan oikea ![]()
|
||||
|
||||
![]()
99% jäykän akselin saa joustamaan paremmin kuin erillisjousitteisen,eli jäykkä on maastoon nähden parempi. Tokihan nuita erillisjousitteisiakin on valtavilla joustoilla mutta silloin tukivarret on todella pitkät ja muutenkin etupää on täysin erinlainen kuin normaalissa autossa.
|
||||
|
||||
![]()
Ja jäykkä akseli yksinkertaisempi rakenteeltaan, vois kuvitella olevan kestävämpi. Ja onhan sen kanssa iisimpi tehdä isompi korotus.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ja voimalla... vaimitensenytmenikään.
muttas joo, minkäslainen homma on vaihtaa esim. -01 almeraan puolat? jotenkinhan ne purkaantuu irti ja vaihdetaan ilmeisesti koko pötkö? ei oo tullut tuollaisiin vielä perehdyttyä ja vois kokeilla onnistuuko vaihto.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Risukeulassa siis jousivoima kohdistuu yhteen renkaaseen, jäykkäakselisissa jouset sijaitsevat "keskempänä" joten molemmat renkaat kantaa osan toisen jousen kuormasta... ja tätä vähentää lehtijousien kiertyminen, kallistuksenvakaaja, tukivarsien pustat jne... ja sitten noissa risukeuloissa on paljon arempaa tavaraa rikkoutumaan, esim vetarin suojakumit.... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.nettiauto.com/toyota/hiac...itys=pakumesta mites tollanen hiace, onko ylihinnoiteltu ja mitäs tollasesta pitäis kattella, jos menee hakemaan?
|
|||
|
|||
![]() Korinkorotussarja
Multa kysyttiin, että mitä korinkorotusarjaa kannattaa käyttää sienikorissa ? Kyseessä on siis ihan vakiopärekori ilman kantta. Ja sit vielä kysyttiin, että sopiiko muovisen pyöreän pyykkikorin korotussarja sienikoriin ?
Mitä mä niinku vastaan ? Sienikausi on tosin jo ohi, mutta olisi sitten kunnon korit kun pääsee apajille ? ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |