Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2012, 01:41
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 287
Perusasetus

tyhmä kysyy tyhmiä. kun tuossa läjässä on mittaristossa tuo kiekkamittarin alapuolella net turbon valot.. elikkäs.. mitäs se enteilee kun tyhjäkäynnillä jää palaaman se vihreä valo, eli se vasemman puoleinen valo? vaiko enteileekö se ees mistään?

en muista oonko kysyny täällä että kannattaako laittaa nesteletkuun letkulämmitys? kun kattos ei toimi tuo lokilämppärin vastus..

__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.11.2012, 10:27
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Itse olen ymmärtänyt että ne on ns taloudellisuuden mukaan ne valot joku voi tietty korjata
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.11.2012, 11:34
tieros tieros ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.12
Sijainti: sodankylä
Viestit: 229
Perusasetus

Ei niillä sen kummempaa virkaa ole ku että se näyttää taloudellisen ajon.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.11.2012, 11:36
tieros tieros ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.12
Sijainti: sodankylä
Viestit: 229
Perusasetus

Lainaus:
en muista oonko kysyny täällä että kannattaako laittaa nesteletkuun letkulämmitys? kun kattos ei toimi tuo lokilämppärin vastus..
Onhan seki parempi ku ei mitään mutta mikset vain vaiha lokilämppärin vastusta?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.11.2012, 11:41
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 287
Perusasetus

vähän kyllä epäilen tuota taloudellisuus valoja... kun kiekat menee 1700rpm niin vihreä valo syttyy Ainiin ja tämä kiekkalukema on vetopäällä.. tyhjäkäynnillä pitää mennnä yli 2000 että vihreä valo syttyy.... noh pitääpi tarkastella mitä tuo ohjekirja höpöttää tuosta.
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.11.2012, 14:22
vartiainen:n Avatar
vartiainen vartiainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 721
Perusasetus

Valot on kytketty sellasiin pieniin paineantureihin, olikohan kuskin puolen lokarissa konehuoneessa. Vihree syttyy kun ahtaa joku 0,3 (tai ahtaa ylipäätään) ja punainen vissiin 1bar paikkeilla. Käytännössä jos kaikki toimii, ei punainen pala koskaan. Mulla syttyy vihreä 1800 rpm ja on 100% vakio.
Taloudellisuutta ajamisen suhteen näillä vehkeillä ei saavuta koskaan... =)
__________________
Tiäräksää tuanoi

Viimeksi muokannut vartiainen : 16.11.2012 14:29
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.11.2012, 14:33
vartiainen:n Avatar
vartiainen vartiainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 721
Perusasetus

Laitetaas nyt kuva omastakin kulkupelistä.
__________________
Tiäräksää tuanoi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.11.2012, 20:35
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartiainen Näytä viesti
Valot on kytketty sellasiin pieniin paineantureihin, olikohan kuskin puolen lokarissa konehuoneessa. Vihree syttyy kun ahtaa joku 0,3 (tai ahtaa ylipäätään) ja punainen vissiin 1bar paikkeilla. Käytännössä jos kaikki toimii, ei punainen pala koskaan. Mulla syttyy vihreä 1800 rpm ja on 100% vakio.
Taloudellisuutta ajamisen suhteen näillä vehkeillä ei saavuta koskaan... =)
Mitähän helvettiä itsellä syttyy punainen valo ja silti ahtomittari näyttää 0.5 bar ,kun säädettiin syöttöä. Ennen säätöä 0.25 ja oli tosiaan sinetit paikallaan ja siihen punaisen valon syttymiseen pienel vaihteel se syttyy myöhemmin kuin suurella vaihteella syttyy helpommin ja vielä että jos tyyliin on just kilkun kalkun että jaksaa mennä ja antaa kaasua paljon syttyy punainen valo herkemmin turbo näyttää ihan öljyiseltä samoin vieressä oleva akku telineineen ja päivineen voisko olla turbo loppu

Viimeksi muokannut jesse89 : 16.11.2012 21:12
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 10:02 (GMT +2).