![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jatkuva kipu olkapäässä! Nyt sit viimesellä pääsin leikkausjonoon..
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt vois melekein sanoa että KAIKKI !!!
|
||||
|
||||
![]()
Kolmospajeron sähköjakis ja sen vilkkuvalot, PERKELE !!!
|
|
|||
|
|||
![]()
mulla kans tota kipua, on kuulemma jo sellainen joka ei oikein korjaannu. Lepoo pitäis olla mut ei voi koko ajan vaan ootella että koska käsi suostuis yhteistyöhön. Onnea leikkaukseen !
|
|||
|
|||
![]()
kohta taas lähtee, vittu...
alkaa vituttamaan tyhjän ostajat. ensin kysellään jotakin ihmeellisiä, seuraavaks tingataan hintaa subin+vahvarin irroituksella. sitten tingataan lisää kajareitten irroituksella... vielä kaikkea muutakin lisäksi ja lopuks ilmoitetaan, et enpä ny tiedäkkään auton ostosta... myös pari kertaa siivonnut auton ja laittanut myynti kuntoon, sekä ajanut katsojaa hieman vastaan näyttämään autoa. ja sitten ilmoitetaan, että ei olekkaan varaa ostaa. no jumalauta, pitääkö sitä sitten kattella ees autoja jos ei ole varaa ostaa.
|
||||
|
||||
![]()
Firman tarjoama joululahja, eli kuukauden lomautus
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toi on kyllä perseestä. Ja mulle saattaa tulla samanlainen lahja.
|
||||
|
||||
![]()
Edelleen vituttaa Rovaniemen synnärin emakot. Eilen synnytyksen aikana yks saatanan mulkku alkoi työntämään mua pois vaimon vierestä viimeisillä hetkillä! Kyllähän eukko lähti, kun antoi vähän kyynärpäätä. Ja sama saatana olis leikannu napanuoran, ellei toinen kätilö olis kysyny multa. Eikä tää kusipää siirtyny milliäkään mun leikatessa! Vähän meinaa ottaa päähän!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meikäläinen pääsi eroon noista joululahjoista, kun otin lopputilin komasin härmän yksiköstä..oli ihan vuosittainen perinne kyseisessä firmassa..
|
|
||||
|
||||
![]()
olipas taas hienosti pilattu ajoneuvoksessa bentleyn v12 äänet. kamera vaihtu 2s. välein ni siitä saanu mitää säveltä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja tästä seurauksena, masennuslääkitys ja rauhoittavia paniikkihäiriön hillitsemiseen, olotila on varsin sekava
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko lupia? |
|
||||
|
||||
![]()
Koira wanhuksen maallinen vaellus päättyy tänään iltasella. Wanhuksen pumppu petti ja thats it. Ehti sentään kolmisen viikkoa olla jalkaleikkurin tuloksena pirteä ja oma itsensä ennen kuin kävi näin. Jää tuore muistikuva sähläävästä vespasta.
Melkoinen paino on rinnan päällä vaikka yllätyksenä tämä ei tule, 14v 5kk jaksoi tuo karvaturrikka tassutella matkassa. Jää aivan valtavat saappaat täytettäväksi eikä noista kahdesta nuoremmasta ole niihin saappaisiin vaikka tuo Huskilainen varsinkin on aika veijari koiraksi.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei se leikkauskaan aina ole onni ja autuus. Mulla on vasen olkapää leikattu 8 kertaa ja nyt se on pultattu lähes jäykäksi. Hirveesti ei ole kipuja kun ei tee sillä mitään mutta jos yhtään rasittaa liikaa kipu tulee heti ja kestää kotvasen aikaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |