Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2012, 20:03
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Khyl ny o hianoo!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.11.2012, 17:52
trouble trouble ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: turku, Finland.
Viestit: 352
Perusasetus

Olen lupautunut ajattamaan ja tutustuttamaan lajiin 1.12. lauantaina Raisiossa yhden ryhmän klo 10.00 eteenpäin.
Muutkin ovat tervetulleita ajamaan, mielellään ainakin yksi turva-auto, mikäli kippaa tai hajoaa oma auto metsään.
Ja saahan tota ryhmää muutkin ajattaa... kypärän käskin ottaa itse mukaan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2012, 16:24
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Olisiko muitakin tulossa ajelemaan? Meiltä kanssa tulossa työporukkaa ja 2-3 pikkulasta ihmettelemään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.11.2012, 18:50
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Mää ja Veeti ollaan tulossa ULC:llä ainakin tämänhetkisten suunnitelmien mukaan.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.11.2012, 22:00
kimble7 kimble7 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: nousiainen
Viestit: 208
Perusasetus

Pääsiskö seuraan kuulumaton aloittelija mukaan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.11.2012, 22:16
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Meki voitais tulla muute, mut on tallimuutto haitannu patrollin kunnostamista. Vinssi palo viime kerral ni siihe ollaa hiuka laastarei teippaamas..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.11.2012, 07:01
trouble trouble ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: turku, Finland.
Viestit: 352
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 Näytä viesti
Pääsiskö seuraan kuulumaton aloittelija mukaan?
Tervetuloa vaan
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.12.2012, 08:11
trouble trouble ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: turku, Finland.
Viestit: 352
Perusasetus

Olipahan taas liukasta.... Kiitos Petelle ja Kankulle avusta
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	011220121298.jpg‎
Views:	273
Size:	924,6 Kt
ID:	31961  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad: Oriveden seutu milsim Tapahtumat 50 05.04.2016 22:06
Salon seutu&ympäristö vexxi Tapahtumat 992 23.08.2012 06:15
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta pee Chit-Chat 0 27.11.2008 21:27
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai rairai Tapahtumat 3 08.08.2006 15:25
Porin seutu? Ahis Tekniikka & Jutustelu 6 24.11.2005 21:02


Sivu luotu: 02:31 (GMT +2).