Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2012, 14:57
AUH:n Avatar
AUH AUH ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.12.08
Sijainti: Oulu
Viestit: 92
Perusasetus

Click image for larger version

Name:	007.jpg
Views:	634
Size:	942,8 Kt
ID:	31384Click image for larger version

Name:	006.jpg
Views:	684
Size:	823,3 Kt
ID:	31383
Tommonen löytyy. 31 renkaat alla ja noin 3"korotettu.

__________________
Hiluksi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2012, 15:20
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

46 odottaa mitä sille sit ikinä tulee tapahtumaankin ja 110 sai suzukilta turpaansa.



Käyttiksenä palstalta aiemminkin tuttu 110.

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.11.2012, 17:45
H4lkku:n Avatar
H4lkku H4lkku ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.05.12
Sijainti: 99600
Viestit: 33
Perusasetus

Mahoton tullu siistin näkösiä highluxeja! Mukava kattoa kun osa on nähny todella paljon vaivaa.. kertokaapa että minkälaisia turboja oletta laittanu nuihin ja vähän ahtojen määristä ja mitä koneelle tehty..
__________________
Joo ei sole poka niin son näin!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.11.2012, 20:52
Jan Stick:n Avatar
Jan Stick Jan Stick ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.07.08
Sijainti: Mustio
Viestit: 79
Perusasetus

Tommone ¨tacoma¨ rojekti seisoo tallissa odottamassa inspiraatiota..

eli 3.0 v6 koneella 33¨ renkaila ja 50mm korinkorotuksella, tullossa vielä 4¨ eliminaattori kitti, buschwackerin levikkeet, valoja ja isommat renkkat..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuva 279.jpg‎
Views:	924
Size:	1,02 Mt
ID:	31401  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2012, 21:16
vaughan vaughan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.11.08
Sijainti: Porvoo
Viestit: 174
Perusasetus

Tässä ex käyttis hilu, -01 vuotinen


ja tässä nykyinen vm. -07
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.11.2012, 01:00
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.524
Perusasetus

muinoin oli tollanen ln 105
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	hailux.JPG‎
Views:	587
Size:	180,8 Kt
ID:	31407  
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu

Viimeksi muokannut Hailux : 15.11.2012 01:03
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.11.2012, 22:33
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus



Lähtökohta. Hiukan alustasta nostettu ja 33" pyörät



Evo 1 versio



Tällä hetkellä. Vkn.loppuna taas jatkuu ja tätä olen odottanut.. Pari muuta projektia on vaan vienyt ajan hilun hoivaamisesta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
palstalaisten mersut eyeless Chit-Chat 383 22.03.2024 11:08
Ostetaan HIACET,COROLLAT,HILUXIT,URVANIT JA LITEASET Offijäbä O/M/V Ajoneuvot 3 23.12.2016 08:42
Myyty aussie locker 8" toyota, eli hiluxit, LJ/RJ lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.02.2009 07:23
Palstalaisten autoja? legro Chit-Chat 1 03.04.2008 17:23
Palstalaisten musiikkimaku Revolver Chit-Chat 132 19.07.2006 22:26


Sivu luotu: 16:13 (GMT +2).