![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ihan mielenkiinnosta, onko moottori ihan vakio ?
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kokeile olisko suzukin loota kestävämpi?
TEMÄHIK |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko öljypolitiikka kunnossa myös jakiksessa?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Miksi?
Paljonko on voemoo suunnilleen? Hajottaako se voema sen loovan vai kenties joku muu? Kuski vai kasaus virhe? Ihanko tehtaan manuaali kourassa kasasit? Hajoaako aina samasta paikasta vai joka kerta eripaikasta?
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
...
Viimeksi muokannut SirMape : 20.11.2012 19:24 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Rahtiajoon tuo on kai nimen omaan suunniteltu mutta millä tehoilla on kai toinen juttu. Voiko tuossa olla takana jotain hämärää liian pitkää kytkin akselia, liian isoa päittäysvälystä kampiakselissa tms. koska liiasta tehosta luulisi että loota hajoaa jotenkin muuten ja hieman näyttävämmin...
Ja jos sillä vedetään "pitkää linjaa" niin nelosella voima menee suoraan lootan läpi eikä se aiheuta mitään sivukuormia mihinkään...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
|||
|
|||
![]() Kumma homma.
Joo ei pitäs 200 konia olla mikään ongelma HJn laatikolle. Hiluksin loota alkaa porsimaan noilla tehoilla mut abaut 150 konia kestää kivasti. Ja tehdaskin lupaa vetopainoja aika rajusti joten ei se ny rääkin edessä helposti antaudu. Eihän nyt oo niin et sul on alla 35"rengas ja kärry perässä? Onko se pääakselin takimmainen vai kenties kytkinakselin laakeri? Meinaan eihän oo voitelun puutetta ku loota pyörii liian hitaasti? Tää on nyt skeptikon kyynisyyttä mut toinen vika vois olla halvat laakerit jotka ei oo ihan loota tarkkuuksia. Yks vois olla kans suuri päittäis välys jolloin panttaa laakeria, silloin kysymyksessä olis takimmainen pääakselin laakeri. KoRRostan vielä et niit tehtaan kasaus ohjeita on kans syytä noudattaa orjallisesti.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu HJ:n 5v vaihteisto. | Mika_T | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.06.2011 15:06 |
Ostettu hj 4 speed vaihteisto | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.01.2011 21:58 |
Myyty HJ:n 5v Vaihteisto | hoojii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.12.2008 20:55 |
M:HJ:n jakisvammanen vaihteisto | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.05.2007 21:16 |
O: HJ vaihteisto | RangeJohtaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 16.09.2006 20:33 |