![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Isot autot vaan putsas reitin, helppohan siitä oli perässä hiippailla.
__________________
RASOR |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lauantainako 8.12 ?
Jos saan plaston molemmille takafillareille vedon ni vois tulla pitkästäaikaa mukaan.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Juu Juu!! Josko sais pokkerin paikkauksesta ni mennään. Tai sit vara-autolla.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#4
|
||||
|
||||
|
taitaa jäädä väliin nytkin, kun tual pohjolantallis o hiuka vilpost.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kauhia vähän taitaa olla osallistujia??
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nii näyttäis mut saada me varmaa silti kahteentörmäys aikaseks.
Mites Mutis ,noudetaanko Ketara särettäväks ku lyhyt matka ois kyl vettää edestakas rattaita? Vai kokeillaanko mahduttaa suzuki X 2 kolmiakseliseen
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 06.12.2012 21:09 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Voisin tul koittamaan tota uutta kömpijää kun näköjään se jotenkin mahtu kärrylle.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Tulen niin pitkälle ku Mondeolla pääsee, loput jaloilla. Posted via Mobile Device |