![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() tämä perkeleen yskänuhakuumekorvakeuhkoposkiontelotulehus... jo kolme viikkoa puolikuntosena töissä... on se hienoa olla yrittäjä!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo vituttaa tää saatanan flunssa!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ero vituttaa. Mut se on kai normaalia?
Jospa se kohta enää vituttais niin paljoa.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Katsastajan mielestä intercoolerin asennus tuo liikaa tehoa ja moottoria on muutenkin muutettu niin nyt sit dynoon.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näinhän se suurinpiirtein pykälien mukaan kuuluukin vissiin mennä kun ilmeisesti tuo GR kyseessä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Yks perkeleen perkele ku ei voi vastata puhelimeensa.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo on. Otin laput mukaan joissa oli tehdasasennetun incoolerin tehot ja sit viel lapun jos oli et kyseistä mallia löytyy myös vapari 4.2l suomesta. Mut ilmeisesti ei mee suoraan vertaamalla vaan pitää olla juuri tämän koneen laput kans mukaan.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |