Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.11.2012, 19:56
JuHo^ JuHo^ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.02.09
Sijainti: Kalanti
Viestit: 41
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja samppas Näytä viesti
Budjetti ratkaisu:

Astro tbi 3,4 Ceevu v6+ th350. Jos manuaalin haluaa niin etsii jostain blatserista manuaalin ja jakiksen.

Tälläinen siitä pitää tehdä:

Chevy ls 4.8 + th350. Tuolla Ls myllyllä tulee väännöt ja tehot samaan pakettiin ja kuulemma irtoaa 1100E suomessa. Tuo Blatserin manuaali käynee tähänkin.
tuo LS taitaa olla kyllä suht harvinainen muistan kyllä parivuotta sitten nähneeni kyseisen konetyypin myynnissä overdriven puolella ja hintakin tais olla tonnin paikkeilla

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.11.2012, 17:29
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Omaan ceejiihin menossa jossain vaiheessa vanhemman mallin 4.0 stroukattuna abaut 4.5litraseks, muuten askit samat t-176 ja d300.

T: Laaksonen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.11.2012, 17:36
JuHo^ JuHo^ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.02.09
Sijainti: Kalanti
Viestit: 41
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja murikka Näytä viesti
Omaan ceejiihin menossa jossain vaiheessa vanhemman mallin 4.0 stroukattuna abaut 4.5litraseks, muuten askit samat t-176 ja d300.

T: Laaksonen
onko alun perin suorakutonen bensa vai tekniikka vaihdettu?
Meinaatko että loota kestää? isuzun kytkin kotelo on ilmeisesti eri kuin 4.0 tai 4.2 bensan koneen kytkin kaaveli?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.11.2012, 19:47
murikka murikka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.05
Sijainti: Askola city
Viestit: 239
Perusasetus

Alkujaan öljypoltin tämäkin on ollut. Välissä oli joku sevyn pikkulohko, jota en halunnut, joten ostin ilman. Nyt paikallaan 4,2. Tuota T-176 laatikkoa on käsittääkseni käytetty isokorisissakin jeepeissä, joten jonkin verran runtua pitäis kestää. Tuosta kytkinkopasta en osaa sanoa.

T:Laaksonen
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.11.2012, 23:42
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Kauan sitten korjailin töiden puolesta CJ5 Jeeppiä Isuzu dieselillä. Oli tehdas asennus moottori, ja asennettu (muistaakseni) jonkun etelä amerikakkalaisen valtion lentokentän pyynnöstä. Silloisten olosuhteiden johdosta (sisällissota tai jotain) koko tuotanto jouduttiin myymään jonnekin aivan muualle johon se sattui kelpaamaan, eli: Suomeen! Jos olen väärässä, tai jollakin on eri tietoa, niin korjatkaa ihmeessä, tämä on kuitenkin kuulopuhetta! Tuotantomäärä oli jotain kymmeniä maailmassa? Mutta jos olen oikeassa, autoja ei ehkä kannata romuttaa tai muuttaa väkisin bensakoneisiksi. Usassa saattavat olla melko haluttuja keräily Jeeppejä???
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Rangen tekniikka p.jäppinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 24.01.2011 14:26
3K tekniikka Poor Tekniikka & Jutustelu 17 04.07.2010 10:17
Vaihtoa Volvo 303 / asunto autoon / LINJA autoon? O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 18:48
M: Patrollin tekniikka RankkaAnkka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 09.10.2006 20:44
O:Rangen tekniikka julli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.02.2006 13:16


Sivu luotu: 21:44 (GMT +2).