![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tälläi nopeesti selitettynä kun katsot noita kahta kuvaa, niin tossa pultin vieressä olevasta reijästä putoaa toi kohdistustappi kotelon ja rattaan väliin ja lohkasee kotelosta palan tai huonossa tapauksessa koko kotelon ja hajottaa jakopäänrattaat. Tuossa ylemmässä kuvassa on jo kasattu jakopää niin sielä on uus tappi paikallaan, mutta kuvat silti kertoo miten käy.. http://forums.offipalsta.com/showpos...15&postcount=7 Mutta tosiaan jenkkifoorumit kertoo että commonrailikoneissa tota KDP ongelmaa ei enää ole. 03->
Viimeksi muokannut Villeri : 10.11.2012 14:39 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Villeri;935807]Tälläi nopeesti selitettynä kun katsot noita kahta kuvaa, niin tossa pultin vieressä olevasta reijästä putoaa toi kohdistustappi kotelon ja rattaan väliin ja lohkasee kotelosta palan tai huonossa tapauksessa koko kotelon ja hajottaa jakopäänrattaat.
Tuossa ylemmässä kuvassa on jo kasattu jakopää niin sielä on uus tappi paikallaan, mutta kuvat silti kertoo miten käy.. Onko tuo tietyissä vuosimalleissa tuo ongelma vai? ja sulla lukee siinä kuvassa että epäkohta on korjattu, niin miten? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
sitä ilmenee 89-98 vuosimalleissa oikeestaan kaikissa. 98 sitä ruvettiin korjaan jo tehtaalla eli sitä koteloa muutettiin.
noissa kahdessa kuvassa kun vertaat niiden kuvien koteloita keskenään niin toisessa on sen sokan kohdalla korkeampi kohta ja se reijän pää on pienempi kuin sokka joten se ei pääse tulemaan läpi. vanhassa on sitten matalampi se kohta ja reikä on tasapaksu niin sokka pääsee tippumaan läpi. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
näin ameriikan jimit väittää ettei 03 uudemmissa ole enää sitä vikaa.. ja se on muuten cummins...... ei cummings..
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Miten sitte tuo cumminsin automaattiloota kestääkö se miten voimaa?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
se on sama automaatti pensavehkeessä ja cumminssin perässä. eli vakio automaatin kesto ruuvatun diisselin perässä on heikko..
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, noin minäkin sen korjasin vuosia sitten.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
OK
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään dodge ram 2500 | f250 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.09.2012 14:10 |
Dodge Ram 4x4 2500 | rofa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2009 18:34 |
Myydään / Vaihdetaan DODGE Ram 2500 4x4 | SukiSuki | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.05.2009 22:44 |
Dodge Ram 2500 | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.08.2008 19:21 |
M dodge ram 2500 | nivea2 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.06.2007 18:02 |