![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mikä tuo Cummings sitte on? eikös se pitäs olla joku kestävämpi tekele
Viimeksi muokannut Toni.k : 10.11.2012 14:01 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Se on Cummins............
![]() ![]() No kyllähän se kestävä on. Samaa moottoria kun on kaupungibussista kaivinkoneeseen. Jos se ei olis kestävä niin luultavasti käyttö ei olisi noin laajaa. Varaosien saanti on varmaa eikä niitä toisaalta edes paljon tarvi. Tohon mun vanhaan rautaan on vaihdettu kansipahvi 500tkm jälkeen. Sekin vaihdettiin lähinnä sen takia, että tiivisteen välistä rupes vedet vuotamaan ulospäin. Johtunee luultavasti siitä, että jenkeissä ei oo tainnu paljo muuta olla jäähdytysjärjestelmässä kuin vettä. Oli hyvinki ruostuneet vesikanavat. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Cumminsin KDP-ongelmaLainaus:
Luepas tuo ketju Cumminsin KDP-ongelmasta http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=102752 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
03-> eteenpäin ei pitäisi enää olla KDP ongelmaa. 98 kai varsinaisesti rupes häviämään se kdp ongelma, mutta jotain satunnaisia tapauksia on ollu vielä noissa alkupään 24-venttiilissä. Mulla on omassa rotkessa nyt -99 mallin jakokotelo ja siinä on KDP homma korjattu.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tälläi nopeesti selitettynä kun katsot noita kahta kuvaa, niin tossa pultin vieressä olevasta reijästä putoaa toi kohdistustappi kotelon ja rattaan väliin ja lohkasee kotelosta palan tai huonossa tapauksessa koko kotelon ja hajottaa jakopäänrattaat.
Tuossa ylemmässä kuvassa on jo kasattu jakopää niin sielä on uus tappi paikallaan, mutta kuvat silti kertoo miten käy.. http://forums.offipalsta.com/showpos...15&postcount=7 Mutta tosiaan jenkkifoorumit kertoo että commonrailikoneissa tota KDP ongelmaa ei enää ole. 03-> Viimeksi muokannut Villeri : 10.11.2012 14:39 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Villeri;935807]Tälläi nopeesti selitettynä kun katsot noita kahta kuvaa, niin tossa pultin vieressä olevasta reijästä putoaa toi kohdistustappi kotelon ja rattaan väliin ja lohkasee kotelosta palan tai huonossa tapauksessa koko kotelon ja hajottaa jakopäänrattaat.
Tuossa ylemmässä kuvassa on jo kasattu jakopää niin sielä on uus tappi paikallaan, mutta kuvat silti kertoo miten käy.. Onko tuo tietyissä vuosimalleissa tuo ongelma vai? ja sulla lukee siinä kuvassa että epäkohta on korjattu, niin miten? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
sitä ilmenee 89-98 vuosimalleissa oikeestaan kaikissa. 98 sitä ruvettiin korjaan jo tehtaalla eli sitä koteloa muutettiin.
noissa kahdessa kuvassa kun vertaat niiden kuvien koteloita keskenään niin toisessa on sen sokan kohdalla korkeampi kohta ja se reijän pää on pienempi kuin sokka joten se ei pääse tulemaan läpi. vanhassa on sitten matalampi se kohta ja reikä on tasapaksu niin sokka pääsee tippumaan läpi. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, noin minäkin sen korjasin vuosia sitten.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
OK
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään dodge ram 2500 | f250 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.09.2012 14:10 |
Dodge Ram 4x4 2500 | rofa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2009 18:34 |
Myydään / Vaihdetaan DODGE Ram 2500 4x4 | SukiSuki | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.05.2009 22:44 |
Dodge Ram 2500 | Swoop | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.08.2008 19:21 |
M dodge ram 2500 | nivea2 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.06.2007 18:02 |