Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.11.2012, 23:37
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macro Näytä viesti
Onko suurikin salaisuus mistä hankit? Ite ostin pari vuotta sitten 31" kokoset rengasheikiltä rengastöineen mielestäni reilusti alle nettikauppojen hintatason.
Euromaster ja hinnaksi jäi ~700€ asennettuna,tosin sen verran unohtu sanoa että töiden sivussa nuo ostin,joten sillä olivat niin halvat,ovh:sta ei mitään hajua. Tuskin paljoa halvemmalla olisi saanut tilaamalla
Mutta esim rengaskontissa nuo samat renkaat maksaa 890€,joten se toimii suomen hinnalle hyvänä suunnan näyttäjänä.

__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.11.2012, 10:01
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Töissä ukot on tilanneet uudet renkaat Eestistä paikalliseen alan firmaan, ajaneet lautalla yli sovittuna päivänä samaan liikkeeseen, renkaat joko alle tai takakonttiin ja lautalla takaisin kotisuomeen. Hinnoista ja paikoista en tiedä mitään tarkempaa mutta tienaa kuulemma satasia tuolla tavalla. Niin ja kyseessä on ollut pakettiautojen ja citymaastureiden renkaat. Sama kuvio voisi toimia offirenkaiden kanssa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
renkaat halvat halpa


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu /Y otetaan vastaan 13" renkaita, halpoja Jari O/M/V Renkaat ja vanteet 5 12.12.2011 20:32
Halpoja pultteja? Topi1982 Chit-Chat 40 29.05.2011 19:32
onko olemassa (halpoja) 36x12.5x15" renkaita? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 19 26.03.2011 00:18
Myydään / Vaihdetaan Halpoja kilometrejä!!! Markku_66 O/M/V Ajoneuvot 7 06.07.2009 20:07
Halpoja renkaita sshak Chit-Chat 0 19.02.2009 10:01


Sivu luotu: 02:27 (GMT +2).