![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kuis nyt sillai pääsi käymään...? ![]() Meneekö purkuun vai korjataanko...? Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulle on tulossa varmaankin vielä tämän vuoden puolella 4-ovinen Disco 1 purkuun,jos laitatte itse tuon kuntoon
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vakuutus yhtiön päätöstä vielä odotellaan...
mitenkö se tollai... jäinen tie,mutikat,syväoja,kylki edellä mutkaan ja enskan sanoin liian suuri tilanne nopeus. tossa kun latailin kuvia kyseisestä autosta omaan profiiliin ni näyttäis olevan jumissa jokaisessa...johtuuko kuvattavasta vai kuvaajasta ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tässä kuva kun olin Offroad Centerin Helatorstaipäivillä viime keväänä. Miika oli pysäköinyt oman Disconsa mun auton eteen ja otin kuvan kun oli samanmoinen, tosin V8 koneella versus kiisseli. Siinä meni autoja vertaillessa jokunen tovi....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pistäkääs asiasta mitään tietämättömälle Faktaa esim:
-mitä eroo ykkösellä ja mikä vuos vaihtu kakkoseen? -millä koneilla näitä tehty? lähinnä dieselit kiinnostaa, tehot? -heikot kohdat, peltien lisäks -paino? -akselien leveys, perävälitykset? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
>koneina Td5 ja bensakone V8 3,9 EFI (sama kuin Rangessa). > Rungon takaosa tässäkin Rear Cross memberin jälkeen herkkä ruostumaan + tässä on myös kattoluukkuja ja alppi-ikkunaa jotka vuotaessaan ruostuttavat lattiat (takakontin varsinkin) Painoa ja akselien leveystietoja / välityksiä pitää sitten jo kaivella jostain tarkemmin tai jos jollakulla on heittää muistista
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 09.11.2012 12:12 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tarkennetaan sen verran että D1 tuli vuosina 89-94 LT77/230, 200TDi'llä tai 3.5EFI'llä ja 95-98 380/230 300TDi'llä tai 3.9EFI'llä, autoaskit oli vuosimallista riippumatta tutut ja epäturvalliset ZF't. Sisustakin eroaa ekan ja tokan D1-sarjan välillä eikä kaikkia peltiosiakaan ole vaihdettavissa suoraan keskenään. Perävälitykset kaikissa sama Range-3.54 ja akselileveys muistaakseni joku 145 tai 147mm, saattoi olla Serieksenkin toi leveys... Kaikissa D1'ssä samat Roverperät kuin vanhemmissa joten Serieksen hitaampi 4.7-välitys menee heittämällä. Vanteiden jako vastaavasti sama vuodesta -48 (Series 1-3, RRC, 90/110, D1).
D2'ssa sitten eri akselit, eri jako, välityksistä ei mitään havaintoa ja muutekin sisustaa lukuunottamatta eri auto. Koneet Td5 tai 4.0/4.6 V8'ja, eri ruisku kuin vanhemmissa. Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |