Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.11.2012, 21:23
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=110351

  #2  
Vanha 04.11.2012, 21:25
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Pyhäpäivän ratoksi on useampi annos uponnut. Jaksaa sit aamulla taas painia mustien rinkeleiden kanssa. Puuh.

Viimeksi muokannut Late_ : 05.11.2012 06:34
  #3  
Vanha 04.11.2012, 21:27
pahapaimen:n Avatar
pahapaimen pahapaimen ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.09
Sijainti: Hamina
Viestit: 562
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Pyhäpäivän ratoksi on useampi annos uponnut. Jaksaa sit aamulla tais painia mustien rinkeleiden kanssa. Puuh.
Hyvät on olleet renkaat
  #4  
Vanha 05.11.2012, 00:02
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Virulaista verotuontia ja apatiaa...
__________________
RUMARACING Esla T4
  #5  
Vanha 05.11.2012, 06:34
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Pyhäpäivän ratoksi on useampi annos uponnut. Jaksaa sit aamulla taas painia mustien rinkeleiden kanssa. Puuh.
Ois saattanu olla energiaa enemmän jos ois pari viimistä korvannut vaikka hanavedellä. Mutta näillä mennään!
  #6  
Vanha 05.11.2012, 17:12
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Viestit: 824
Perusasetus

Kunnon lihaa eikä juustoja voi syödä ilman hyvää punkkua.
Miten musta tuntuu, että meillä on nykyisin aina lihaa ja juustoja......
__________________
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place.
  #7  
Vanha 05.11.2012, 20:00
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Yllävän hyvää on tää kalja noinkii kosteen viikonlopun jälkee.
  #8  
Vanha 05.11.2012, 21:11
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti
Yllävän hyvää on tää kalja noinkii kosteen viikonlopun jälkee.
kyllä juu! kenenköhä karhuja tääl lipittelen? teilt oli jommalt kummalt jääny hanskat tonne eteisee. kuha on asiaa sinne päi tuua takas
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #9  
Vanha 05.11.2012, 21:15
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kyllä juu! kenenköhä karhuja tääl lipittelen? teilt oli jommalt kummalt jääny hanskat tonne eteisee. kuha on asiaa sinne päi tuua takas
Etköhää sie voi vetää kätee ne rukkaset. tuo ennemmin ne kaljat!
  #10  
Vanha 07.11.2012, 11:40
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kyllä juu! kenenköhä karhuja tääl lipittelen? teilt oli jommalt kummalt jääny hanskat tonne eteisee. kuha on asiaa sinne päi tuua takas
Jätin muutaman ku oli nii hyvät löylyt sillo
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 17:18 (GMT +2).