![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() http://dx.com/p/trustfire-tr-1200-cr...-4x16340-57380 Tuomonen ja tarvittavat akut yms siihen tuli tilattua testin vuoksi.. Saa nähdä tekeekö mitään mutta onhan nuo naurettavan halpoja suomen hintoihin verrattuna ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tilattua Olight SR51, tiiä häntä tekeekö sillä mitä sitten
![]() Edit; Viikon kokemuksen jälkeen voin kertoa että on se hyvä lamppu, ei paljon enää tee mieli palata halpahallin patteri lamppuihin! Viimeksi muokannut pahapaimen : 13.11.2012 16:57 |
|
||||
|
||||
![]()
tänne tilasin fenix tk41 kun sai kunnon akut vielä kaupan päälle.
halusin nimenomaan AA akuilla/pattereilla toimivan lampun, niiden latureita kun on lähes jokaisella ja pattereilla saa sitten käytettyä jos ei latausmahdollisuutta ja kun olen kyllästynyt noihin 18650 litiumien huonoon laatuun ja heikkoon pakkasen kestoon, ei saa lamppua pitää autossa talvella yötä jos meinaa siitä tehoa irti saada, noille eneloopin AA akuille luvataan vielä -20 täysi toiminta. tuo tk41 ja olight sr51 ovat aikalailla käsittääkseni samaa teholuokkaa.. parhaat 18650 akut olen saanut läppärin akusta jonka ostin halvalla ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ostin tollaisen kun en voinut mieltäni malttaa:
https://www.retkitukku.fi/olight-led...r-asevalo.html Mulla on ollut se vanhempi malli vuosia käytössä samoilla 18650-akuilla kesät talvet ja hyvin on lamppu sekä akut pelannut. Tosta uudesta voi sanoa että vanhempaan verrattuna kirkkaudensäätö on paremmin toteutettu mutta strobo puuttuu. Hintaansa väärtti kuitenkin! Niin, ja asepaketin mukaan tulee tavallinen käyttökytkinperä joten käytettävissä ilman kauko-ohjainta. Andy
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ku litiumi. |
|
|||
|
|||
![]()
Täällä olis jotakin lamppua kaupan jos sellasta joku kaipaa.voi uusiksi sanoa ku malliks käytetty,mulla vaan kaikki paikat täynnä noita niin pitää myydä jotaki pois
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
led lenser p7 tuli ostettua ja toimii. hyvä peruslamppu. lumeneita lupaavat 200. ihan riittävästi omaan käyttöön. samalla ostin led lenserin otsalampun. lumeneita lupaavat 100. ja yks napin painallus, lamppu syttyy, ja toinen napin painallus, lamppu sammuu. eli siis ei ole mitään mun käyttöön turhia taktisia häikäsystrobovilkkuvaloja eikä mitään muutakaan ylimääräistä..
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hankkimassa GC:tä, auttakee! | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 20:00 |
Rankkua hankkimassa? | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 26.10.2006 10:08 |
vetteä hankkimassa. | aatu78 | Yleiset | 0 | 25.06.2005 06:48 |
Koppimopoo hankkimassa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 19.03.2004 15:06 |
Hankkimassa C3:sta | svahnm | Vuosimallit 1968-1982 | 10 | 09.03.2004 16:12 |