Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.11.2012, 23:13
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Lisää vetoa tekniikalla


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Ja bkotattalkoot jatkui.
1- kattoa pistetään piiloon
2- ja siellähän se on
3- hiukan huanosti vetää
4- ja kalustepuusepän tekemä jiiri
5- no kyllä niillä penkeillä kelpaa istuskella
Hienon grillikodan olette saaneet aikaseks
Auttaskohan tuohon veto-ongelmaan joku tollanen?

http://eskon.fi/images/stories/PDF_files/rotorvent.pdf

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.11.2012, 21:59
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.875
Perusasetus

Tulevan lauvantai pääsis ajelemaa.
Mein Veetil piretää koras synttärikutsut klo 13-15.30 eli silloin ajelutetaa mukuloit ympär aluetta ja rillataa kyrsää koral.
Ajamaan sopii tulla, mut varotaa näit juniorei, ettei tu vahinkoi. Ja kota voitais rauhoittaa muutamaks tunniks junnujen käyttöön.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.11.2012, 15:54
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Muistaakseni sovittiin et lauantain olis viel kota talkoit ennen noit synttärein, ainaski miun pitäis tuara sinne viäl hiaman lautaa lissää. oiskohan muistini oikeassa.
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.11.2012, 16:51
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Muistaakseni sovittiin et lauantain olis viel kota talkoit ennen noit synttärein, ainaski miun pitäis tuara sinne viäl hiaman lautaa lissää. oiskohan muistini oikeassa.
Mennään vaan ja otetaan kilpuri kans. Klo 10 varmaan radalla.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.11.2012, 20:06
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP Näytä viesti
Mennään vaan ja otetaan kilpuri kans. Klo 10 varmaan radalla.
ok
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.11.2012, 20:14
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
ok
Ja sataman nesteen kautta klo. 8.30?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.11.2012, 17:36
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sirP Näytä viesti
Ja sataman nesteen kautta klo. 8.30?
klo 08.30 ja neste sataman kautta
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad: Oriveden seutu milsim Tapahtumat 50 05.04.2016 22:06
Salon seutu&ympäristö vexxi Tapahtumat 992 23.08.2012 06:15
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta pee Chit-Chat 0 27.11.2008 21:27
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai rairai Tapahtumat 3 08.08.2006 15:25
Porin seutu? Ahis Tekniikka & Jutustelu 6 24.11.2005 21:02


Sivu luotu: 22:27 (GMT +2).