![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() No niin tänään pistin pastirollin poikki, huomenissa olis tarkotus käydä vähän heppailemassa paikalleen ja kattella tarviiko lyhentää lisää ![]() tämmönen oli lähtötilanne, tukiaiset hitsattu kiinnin ettei aisanpäät hirveesti lähtis elään omaan elämäänsä. ainakin tässä uskossa olen... tuossa pätkästynä 500mm otin pois, virvoitusjuomalaatikko kuvassa antamassa mittasuhdetta ![]() semmosta tänään ja huomenna lissää.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tänään heppailtua runko kasaan mutta kamera jäi kotio keittönpöydälle et ei saanu rojekti kuvia.
Söpön näkönen siitä kuitenkin tuli ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
juu u nätti kun sika pienenä
![]() toiselle puolelle samanlaiset vahvikkeet kestää sit sen 600 nyyttonin väännön mitä pannusta aateltiin ottaa ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ei muuten tässä lähellä miksei kauempaakin sattuis löytyyn lainaksi 38-39 pyöriä 15 tai 16 vanteelle leveys sais olla melkein mitä vaan?? ei tarvita kun 2 kappaletta, akselit on seuraavaksi sommittelu vuorossa olis helpompi mittailla kummien reunasta joustot. Käy loppuun ajetutkin vanteilla tai ilman.
|
||||
|
||||
![]()
oli niin pirun pimeetä ulkona että ei saanu itte patukasta kunnollisia kuvia niin tässä pari muuta.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
HELVETIN HYVÄ KUVA
![]()