Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.10.2012, 07:25
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.435
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Syöttö hakkuri Näytä viesti
-Oliko nyt HJ70 jossa sama Hiluxin pata ahtimella?

-Onko näitä 80-90 luvun taitteessa muita 2,4 d:tä kuin 2L,2L2 ja 2LT?
Tarkoitat varmaa LJ70. Toyotan malleissa ensimmäinen kirjain merkitsee moottorin mallia, tässä tapauksessa L-sarja. Toinen kirjain auton mallia esim J=maastoauto N=avolava...

L-sarjan koneita on aika paljonki, tuolta lisää. Kyllä Suomeen tuotiin 2lt:tä jo 80-luvulla, ilmeisesti vain LJ70:sen keulalla? Sitä oli muualla tarjottavana mm Hiluxiin jne...

__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.10.2012, 19:58
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

jos toinen kone on 8pulttisella vauhtiksella, niin kyseessä 2l2 ja jos kuusipulttinen, kyseessä 2l kone, isompi parempi. eli 235 kytkin, ja shimmaamalla asetelma jäykäksi niin hyvä tulloo.. Ja suosittelen kansipahviksi hakea toyotan tiskiltä orkkispahvin, joka kesti minulla 1.5bar paineita surutta toistavuotta. tosin tiiviste oli liimattu vielä kiinni coppergasketilla.

ps. multa löytyy sitten niitä vauhtiksia ja asetelmia sekä koneen osia iso pino pajalta kun tuli yksi purkaamo sen koneen osista tyhjennettyä. Myös tieto taitoa jo tuon koneen sielunelämään hiukan päässy kertymään..

-Janne-
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.10.2012, 21:16
Syöttö hakkuri Syöttö hakkuri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.10.12
Sijainti: Savo,suomi
Viestit: 57
Perusasetus

Omasta mielestä kone on tuo 2l2,mutta siinä on silti 225mm,kytkin. Tarkastan huomena pulttien määrän.
Ainakin parivaraosaliikettä kertoi noita oleen 91-92 molemmilla kytkimillä.ilmeisesti jostain päivästä/runkonumerosta alettu laittaa noita isompia kytkimiä.
Ilmeisesti 2l2 ja 2lt sama tiiviste? Mitä muuten orkkis Toyota tiiviste makso?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.10.2012, 22:29
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Syöttö hakkuri Näytä viesti
Omasta mielestä kone on tuo 2l2,mutta siinä on silti 225mm,kytkin. Tarkastan huomena pulttien määrän.
Ainakin parivaraosaliikettä kertoi noita oleen 91-92 molemmilla kytkimillä.ilmeisesti jostain päivästä/runkonumerosta alettu laittaa noita isompia kytkimiä.
Ilmeisesti 2l2 ja 2lt sama tiiviste? Mitä muuten orkkis Toyota tiiviste makso?
kone on 2l2 alunperin jos ei ole vaihdettu ja tiiviste ei mun mielestä ole sama ku 2lt:ssä mut tarkistas asia vaikka tuolta http://www.toyodiy.com/parts/
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.10.2012, 06:59
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

se oli sitä 50 euron luokkaa, eliei kannata ruvetakokeilemaan tarvikeosalla tuolla hinnalla.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.10.2012, 23:06
Syöttö hakkuri Syöttö hakkuri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.10.12
Sijainti: Savo,suomi
Viestit: 57
Perusasetus

Tarkastin auton Vin koodin ja auto on valmistettu 8/91 ja rekisteröity 2/92
Autossani oleva kone on Toisesta 92 Hilusta ja valmistettu 2/92 ja rekisteröity 8/92
Noissa eri kytkimet,225 ja235 muuttuu joskus vuoden vaihteessa.
Molemmat tilatty samalle firmalle uutena samana vuonna.

Mitä noilta sivuilta katsoin,näytti että näissä edellä mainituissa on jo eri kannentiiviste,erivaraosanumero?
Sitten tota uudempaa vertasin 98 turboon,olisi sama kun tässä uudemmassa?

Kestääkö tämä heikompi kytkin jos ahtaa? Ittellä siviili autossa jo ahdin ja kelkassa PALJON enemmän tehoa kun tässä Hilussa

Ostin auton puhtaasti talvi ajoon kelkkakärrin vetoon,pari reissua talvessa Lappiin,kärriperässä ja siinä se 300kg kuorma. Laiskahan tämä on jo vakiona,vaikkei ole kärriä perässä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.10.2012, 23:14
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

10 milliä.


Tokkopa se on kiinni 10 millistä. Itellä ainakin on hiluksisa puhtia runsaasti ja lipposen dcbhd kytkin. Uutena luiskahteli jonkin verran mut nyt ei havaittavasti,kuulemma muissakin kytkimissä samaa tautia. semmonen ominaisuus siin on et ravistaa hieman,varsinkin kylmänä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota Hilux ln110 1992 mr_thomsson O/M/V Ajoneuvot 0 30.10.2011 18:29
Ostettu Hilux 4x4 Lehis O/M/V Ajoneuvot 5 16.10.2010 20:16
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 07.07.2008 13:34
O: Hilux 4x4 Morjenz O/M/V Ajoneuvot 0 23.03.2007 01:17
M: Hilux 4x4 O/M/V Muut 0 08.12.2005 15:13


Sivu luotu: 20:59 (GMT +2).