![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tein soan sj410. Kardaanin ja perän laipan väliin jää 2cm rakoa kun akseli on ala asennossa ja sisäänjoustossa tuo laippojen väli kasvaa 3cm.Miten paljon sitä liukua uskaltaa ottaa ulos että se kestää vielä vai pitääkö tehdä laippojen väliin jatkopala.
|
||||
|
||||
![]()
Tee tai teetä suosiolla jatkopalat kardaanin laippoihin. Palstalla on niistä jossain kuvat ja tekijöitäkin löytyy. Itse teetin muistaakseni 20 mm paksut laipat.
|
||||
|
||||
![]()
Kysytäämpä samaa asiaa, tarviiko kardaaniin teettää laipat kun autossa 2" korottavat dobinsons jouset?
|
||||
|
||||
![]()
Edelliseen vastaus eli kannattaa. Saa liukuun lisää käyttöpituutta. Joku 15-20 mm jatko on sopiva.
|
||||
|
||||
![]()
Meneekö vakio iskareitten kanssa noi jouset vai joutuuko vaihtaa pidemmät iskarit? Edestähän kiinnikkeitä on helppo laskea, mutta takaa taitaa olla vähä hankalampaa.
|
|
|||
|
|||
![]() Alipaineletkut
Mitä ovat pienet purkit samurain kaasarin alipaineputkissa??? suodattimiako? voiko ne poistaa ainakin alipaine on puolet huonompi sudattimen jälkeen.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse tilasin uudet iskarit cros4wd:ltä. Mulla oli toi susukin alusta oikein kunnon patentti. Noin 20cm pitkät riiput edessä ja takana, samoin oli iskaritornin puoleen väliin hitsattu 10mm lattaa(tiputettu siis kiinnityspistettä) ja takapäähän iskarin alapään kiinnikettä nostettu 10cm ylöspäin. (hitsattu taas lattaa väliin) --> otin kaikki pois ja laitoin ne 2" korottavat jouset ja tilasin niihin sopivat iskarit. Eikös ne vakio iskaripaikat kannattais säilyttää ja hommata vaan tarpeeks pitkät iskarit niin sais joustoo samalla hiukka enemmän?
|
||||
|
||||
![]()
Juu kannattaa =) Oon vähä himotellu tommost calminin 3 tuumaa korottavaa satsia... maksais jenkeissä 350 euroo ja suomessa 1200... toki tulee tullit ja alvit ja rahdit...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mulla on tuossa suikan tötterössä tuo calminin 3 " alusta, hyvä setti kunhan sen saa ajettua sisään,alkuun saattaa olla melko tönkkö ajettava...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta kyllähän siinä varmasti säästää muutaman saturaisen. Tosin mitäköhän mahtaa rahti maksaa jne muut tingentangelit kun tuolta tilais Tollasen sarjan?
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |