![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ostettu no paljonkos tarjoat siitä mun volvosta? ei vikoja tällä hetkellä paitsi paremmat talvirenkaat toiveena. leimalle vien marraskuussa kun pääsee sen sinne viemään, vai pääsiköhän sinne jo aikaisemmin ennen ku auton katsastusaika alkaa...?pelkillä talvirenkailla voin tulla hieman hinnassa vastaan, 7l kulutus sekapyörityksessä. menee nätisti tiellä ja turboruuvilla vois yrittää ahtojen nostoa miedosta 0.6bar paineesta ylemmäs. vaihteiston löysät laitettu kuriin, minkä nyt ulkopuolelta pystyy ilman laatikon purkua. hehkut korjattu (6kpl). Ostettu
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kerro sinä viimestä hintaa?
|
|||
|
|||
|
noh, leimalle vois viedä ja kaikki pitäs olla mielestäni ok leimaa varten. väljiä kohtia voi tietty löytyä tuon ikäisestä, mutta en usko ku ei pahemmin kolise ku tilapäinen äänenvaimennin. kesärenkaita aluvanteilla löytyy kaks sarjaa, jos ne otetaan pois ja annetaan kaupassa alla olevat huonot nastarenkaat peltivantein ja jotakin vielä vähän karsitaan, niin kyllä mä voin johonkin 1350 alkaa olemaan hyvinkin alarajalla.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 03.11.2012 19:54 |
|
|
|||
|
|||
|
ok, ei vaan viitti ilmatteeks antaa ku olen 3 omistaja ja auton 288tkm pitävät paikkansa huoltokirjan kanssa. helkatin siisti sisältä ulkoa...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joten hieman huokeempi sais olla.. ja välimatkaa on sen verran/töihin ja pakollisiin kotitöihin verrattuna, että ei kerkiä ihmettelemään sinne asti... harmi , toivottavasti löyvät sille hyvän kodin ja varmasti joku ottaakin joka arvostaa, mie ainain arvostasin...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| halpis öljyt | boozer | Chit-Chat | 44 | 21.08.2018 10:06 |
| Kokemuksia halpis työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 163 | 14.12.2013 18:07 |
| Halpis nauhahiomakonetta? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.05.2007 21:38 |
| Hyvä halpis DVD soitin? | Eskimo | Chit-Chat | 9 | 12.04.2007 15:46 |
| Työmatka kuin painajainen | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 24.05.2006 00:32 |