Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.10.2012, 22:13
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

maagelle


ei varmaa vakio ahtimel kannata alkaa hulluttelee ahtojen kaa... mut mul on ollu ny aika kauan ahtot yli 2.5 baarii eikä toi kattila oo viel miksikää menny, tosin se ny ei oo orkkis ahtimel ja on se välijäähyteltykin jo. mutta vakioahtimen kaa en paljoo ahtoi uskaltas nostaa ku varmaa karkaa pakopaine taivaisiin ja sitähän ei edes hyvät moottorit kestä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.10.2012, 22:46
Zami Zami ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.10.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 12
Perusasetus

Renkaista


Morjesta!

Kyseessä siis vm.99 kingcap. Koitin ettiä topikista mutta en mielestäni löytänyt selkeää vastausta. Ensi kesäksi olis tarkoitus hommata isompaa rengasta alle. Vanteiksi aattelin 10x15. Mutta mikä rengas koko ? 31" menee ainakin mutta mahtuuko isommat alle ja vielä ajamaan ? Koria olis tarkotus korottaa n. 6cm
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.10.2012, 18:24
ratsunriisel:n Avatar
ratsunriisel ratsunriisel ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.02.11
Sijainti: nousiainen
Viestit: 16
Perusasetus

moro!
kertokaa noviisille mikä on kun ei etupäässä tapahdu mitään pyörimistä renkaiden suhteen vaikka olisi iso tai pikkupuoli päällä,takapyörät kyllä sutii molemmat mut edessä ei tapahdu mitään,ja tietenkin automaattilukot navoissa. tässä hiukan kuvia kyseisestä kulkineesta rojekti alkaa olla loppu suoralla, niin mistä pitäis löytyä runkonumero kyseisestä vehkeestä -88 2,5td.ite epäilen noita automaagisia lukkoja mut ennenkö vaihdan ne niin voisko olla joku muu tyypi vika ku nelikko ei pelaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 047.jpg‎
Views:	770
Size:	98,6 Kt
ID:	30729   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 067.jpg‎
Views:	579
Size:	90,4 Kt
ID:	30728   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 040.jpg‎
Views:	1244
Size:	94,6 Kt
ID:	30731   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 042.jpg‎
Views:	936
Size:	97,4 Kt
ID:	30732   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 064.jpg‎
Views:	525
Size:	99,5 Kt
ID:	30733  

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.10.2012, 19:25
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Perskeles.... Onpa näpäkän olone kingssi!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.10.2012, 23:44
laiskiainen laiskiainen ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.09.12
Sijainti: Routio (lohja)
Viestit: 12
Perusasetus

juuh tässä taas ittekseni mietiskelen näitä suuria suunitelmia nissanin suhteen... Eli kun olen ostamassa tuollaista -80 luvun nelikko kinkkukaappia ( ei ole kyllä vielä mitään lukkoon lyöty että lähinnä rahaa vasta kerätessä) ja kun olisi tulossa työ autoksi ja sillä ku pitäs kärryäkin vedellä niin vähä huolettaa noi jarrut siinä... Että lähinnä miettinyt et kuin helposti sinne saa rakennettua levyt taaksekkin...? Että mahtaako jostain vehkeestä kohtuu pienillä muutoksilla saada rakennettua sinne levyjarrut taaksekkin...? niin ja sitten tämä on luutavasti tyhmä kysymys ja on luutavasti useampaan kertaan täälläkin selitetty, mutta mites tota alustaa korotetaan tälläsessä kinkkukaapissa...?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.10.2012, 09:48
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ratsunriisel Näytä viesti
moro!
kertokaa noviisille mikä on kun ei etupäässä tapahdu mitään pyörimistä renkaiden suhteen vaikka olisi iso tai pikkupuoli päällä,takapyörät kyllä sutii molemmat mut edessä ei tapahdu mitään,ja tietenkin automaattilukot navoissa. tässä hiukan kuvia kyseisestä kulkineesta rojekti alkaa olla loppu suoralla, niin mistä pitäis löytyä runkonumero kyseisestä vehkeestä -88 2,5td.ite epäilen noita automaagisia lukkoja mut ennenkö vaihdan ne niin voisko olla joku muu tyypi vika ku nelikko ei pelaa.
Ensinnäkin: Komia on pirssi!

Ainakin tuossa -87 laitteessa runkonumeron pitäisi löytyä apparin puolelta eturenkaan taakse (sivusta katsottuna) jäävän runkopalkin päältä. Nimimerkillä inssi yritti kyseistä runkonumeroa paikallistaa muutoskatsastuksessa, mutta kun olin siirtänyt toisen akun paikkaa sopivasti niin eipäs nähnytkään konehuoneesta tiiraamalla koko numerosarjaa
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.10.2012, 09:58
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso85 Näytä viesti
ei varmaa vakio ahtimel kannata alkaa hulluttelee ahtojen kaa... mut mul on ollu ny aika kauan ahtot yli 2.5 baarii eikä toi kattila oo viel miksikää menny, tosin se ny ei oo orkkis ahtimel ja on se välijäähyteltykin jo. mutta vakioahtimen kaa en paljoo ahtoi uskaltas nostaa ku varmaa karkaa pakopaine taivaisiin ja sitähän ei edes hyvät moottorit kestä.
Mikäs mutka sulla oikein konehuoneessa komeilee? Entäs mitä muuta tekniikalle tehtynä? Yhtäkkiä kuulostaa ahtopaineet aika mukavilta.

Itse ajelen TD25 konehella johon laitettu mitsun pikkumutka + varmasti ylimitoitettu ahtoputkisto + välijäähy. Ahdot huimat 0,3bar, varmasti olisi varaa nostella, mutta onnekseni en ole vielä saanut aikaiseksi
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.10.2012, 10:32
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

siel konehuonees on holset hx35superi omavalmistepakosatsin jatkona sit iso kooleri ja 12millin kiinapää pumpus ja konehan on td27. konetta en oo avannu ja sillo ku alottelin tota viilaa ni koneena ol td25 ja on sekii saannu painetta saman verta eikä siitäkään mikään poksahtannu. kaippa noi kestäs enempikii painetta kuhan pakopaineet pysyy kuris ja ahtoilman lämpötilat kans. kytkinhän nois on sit probleema kun sitä voimaa rupee ottaa reilummin. mää oon ny vissii kuus kertaa ottannu lootan irti parin vuoden sisää ku on pari lootaa pamahtannu ja tuli kokeiltuu eri kytkimii. ny on patrollin exedy racingi sinne soviteltuun ja se ny on toistaseks pitänny. on ne rättipäät vetänny td42 pannus vissii viittä baarii. semmone kattila vois viiä tota laviskaa aika sutjakasti. tost mun pirssist on muutama kuva tuol : http://s1058.photobucket.com/albums/t419/Juuso85/
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.10.2012, 10:39
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

on muuten tosi komia pirssi tol ratsunriiselil! on joutunnu muutaman tunnin värkkäilee noit putkii. on mun mielestä kyllä hyvällä maulla värkkäilty... tohtiiko sitä noin hienol pelil ees poistuu pikitieltä metsän puolelle? ne automaattinapalukot on on kyl yhet romut muuten.... tai on varmaa uuteen ollu ihan hyvät mutta ei tollee 25 vuotta vanhas autos oo enää oikeen toimintavarmat.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.10.2012, 14:45
JTH77 JTH77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.12
Sijainti: Pihtipudas
Viestit: 100
Perusasetus

osa 11 halki


Yritetäänpäs laittaa kuvaa josta voisi havainnollistaa rikkinäisen osan, koska autosta kuuluu neliveto päällä omituista naksahtelua kun laittaa vedon päälle tai äkisti sen löysää.
Eli olisiko kyseisen rikkinäisen osan syy ääneen, koska yksi kiinnitys pulttikin sieltä puuttui.
Ja tarkennus vielä että tuon osan numero 15 kohdalta tuo ns. uloke on toiselta puolelta haljennut, siitä tosiaan puuttui yksi kiinnitys pulttikin kokonaan jonka uusin kun puuttumisen huomasin.
Tuo vika oli tosiaan autossa kun sen ostin ja huomasin senkin vasta kun alustaa tutkailin tarkemmin.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	1380276498039.png‎
Views:	343
Size:	33,1 Kt
ID:	30791  

Viimeksi muokannut JTH77 : 28.10.2012 14:53
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 28.10.2012, 17:54
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JTH77 Näytä viesti
Yritetäänpäs laittaa kuvaa josta voisi havainnollistaa rikkinäisen osan, koska autosta kuuluu neliveto päällä omituista naksahtelua kun laittaa vedon päälle tai äkisti sen löysää.
Eli olisiko kyseisen rikkinäisen osan syy ääneen, koska yksi kiinnitys pulttikin sieltä puuttui.
Ja tarkennus vielä että tuon osan numero 15 kohdalta tuo ns. uloke on toiselta puolelta haljennut, siitä tosiaan puuttui yksi kiinnitys pulttikin kokonaan jonka uusin kun puuttumisen huomasin.
Tuo vika oli tosiaan autossa kun sen ostin ja huomasin senkin vasta kun alustaa tutkailin tarkemmin.
Eli siit etuperän kuorista se korva lohennut irti?
Sen uupuminen voi aiheuttaa sen naksahtelun ku pääsee liikkuun hieman. Rempan aikana ei sinne ees tullut katottua, kun oli puhetta navoista (olihan niissäkin osa puutteita).
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 28.10.2012, 18:01
JTH77 JTH77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.12
Sijainti: Pihtipudas
Viestit: 100
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Eli siit etuperän kuorista se korva lohennut irti?
Sen uupuminen voi aiheuttaa sen naksahtelun ku pääsee liikkuun hieman. Rempan aikana ei sinne ees tullut katottua, kun oli puhetta navoista (olihan niissäkin osa puutteita).
Ei se ole kokonaan lohjennut irti, vain toinen puoli oli lohjennut ja melkoisesti se halkeama liikkui kun vääntelin.
Eipä siinä muuta kuin päästin koko osan irti ja kuskaan sen töihin, pitää pestä enimmät rasvahiekat pois ja sit kempin liimaa päälle ja mahdollisesti hieman vahviketta lisäksi.
Vetoniveliä aluksi epäilin, mutta ei ne kyllä yhtään naksahdellut vaikka kuinka rinkiä ajoin.
Näitähän on oikeastaan mukava laittaa kunhan vain osaa jotain tehdä, tietenkin halli ja nosturi olisi hyvä apu ja mukavuus.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 28.10.2012, 18:00
ratsunriisel:n Avatar
ratsunriisel ratsunriisel ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.02.11
Sijainti: nousiainen
Viestit: 16
Perusasetus

hyvä homma täytyy alkaa ettimään sitä runkonumeroo tuolta hanttimiehen puolen etu päästä.runko kun on hiekkapuhallettu ja epoksilla pohjat sekä pinta maalit kolmeen kertaan niin ei näy enää missään eikä ehdoin tahdoin viittis ehjää pintaa rikkomaan.myöntää täytyy ,että muutama ilta vierähti putkihässäkkää värkätessä,orkkis lava oli tietenki mätä ja aattelin tehä pikkasen erinäkösen ku yleensä mut rautaa se vaan on. siin pikkasen lisä kuvia.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 057.jpg‎
Views:	742
Size:	91,7 Kt
ID:	30807   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 055.jpg‎
Views:	629
Size:	90,7 Kt
ID:	30808   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 066.jpg‎
Views:	429
Size:	89,8 Kt
ID:	30809   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 058.jpg‎
Views:	918
Size:	90,2 Kt
ID:	30810   Click image for larger version

Name:	joulu2011 ja  2012 063.jpg‎
Views:	466
Size:	98,1 Kt
ID:	30811  

Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 28.10.2012, 18:12
MakeG:n Avatar
MakeG MakeG ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.08.09
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 140
Perusasetus

On tuo vaan aika hieno!!!



Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ratsunriisel Näytä viesti
hyvä homma täytyy alkaa ettimään sitä runkonumeroo tuolta hanttimiehen puolen etu päästä.runko kun on hiekkapuhallettu ja epoksilla pohjat sekä pinta maalit kolmeen kertaan niin ei näy enää missään eikä ehdoin tahdoin viittis ehjää pintaa rikkomaan.myöntää täytyy ,että muutama ilta vierähti putkihässäkkää värkätessä,orkkis lava oli tietenki mätä ja aattelin tehä pikkasen erinäkösen ku yleensä mut rautaa se vaan on. siin pikkasen lisä kuvia.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 29.10.2012, 08:43
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso85 Näytä viesti
siel konehuonees on holset hx35superi omavalmistepakosatsin jatkona sit iso kooleri ja 12millin kiinapää pumpus ja konehan on td27. konetta en oo avannu ja sillo ku alottelin tota viilaa ni koneena ol td25 ja on sekii saannu painetta saman verta eikä siitäkään mikään poksahtannu. kaippa noi kestäs enempikii painetta kuhan pakopaineet pysyy kuris ja ahtoilman lämpötilat kans. kytkinhän nois on sit probleema kun sitä voimaa rupee ottaa reilummin. mää oon ny vissii kuus kertaa ottannu lootan irti parin vuoden sisää ku on pari lootaa pamahtannu ja tuli kokeiltuu eri kytkimii. ny on patrollin exedy racingi sinne soviteltuun ja se ny on toistaseks pitänny. on ne rättipäät vetänny td42 pannus vissii viittä baarii. semmone kattila vois viiä tota laviskaa aika sutjakasti. tost mun pirssist on muutama kuva tuol : http://s1058.photobucket.com/albums/t419/Juuso85/
Kuulostaa hurjilta lukemilta, jostakin lueskelin että tuon td25 pannun vakio kytkytin alkaa antautumaan tuossa 1,5bar paikkeilla...?

Et olis sattumalta dynossa pyöräyttänyt yhtään luomustasi?
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 29.10.2012, 17:24
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

Et olis sattumalta dynossa pyöräyttänyt yhtään luomustasi?

on se rullil käytetty ja 272hv 460nm tuli lappuun tulokseksi. eka turbotus oli gt 28 garretil td25 kattilas sillo 145hp 270nm ja uudel kytkimel se ei kytkin kauaa kestänny siinnäkään, vaik oli ahdot rajattu hukkiksel vähä yli baarii mut sillo tuli veettyy aika paljo kärrii. et ihan ekaan suosittelen laittaa semmosen kytkimen et kestää ja sitte sen jälkee sitä voimaa reilusti tai pikkasen liikaa! on meinaan oikeesti vittumaista tämän tästä rassata lootaa irti!!!
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 29.10.2012, 17:30
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

on se vaa liian siisti mettään toi ratsunriiselin laite! on meinaa vietetty pikkasen tunteja ton laitteen kimpus!!! ei voi kun hattuu nostaa!
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 29.10.2012, 18:14
ratsunriisel:n Avatar
ratsunriisel ratsunriisel ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.02.11
Sijainti: nousiainen
Viestit: 16
Perusasetus

on se liian hyvä mettään mutta mettän reunaan ihan käypä peli ja kärryn veturi sekä työmatka pelinä verraton.saa sillä ainakin mettä laitteen mettän viereen vedettyä.sekä jos ja kun siihen laittaa terranon 2.7 turbo tiisselin hiukan parannettuna niin rupee olee kiva peli maantielläkin
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 30.10.2012, 10:26
Pelber Pelber ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 107
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso85 Näytä viesti
siel konehuonees on holset hx35superi omavalmistepakosatsin jatkona sit iso kooleri ja 12millin kiinapää pumpus ja konehan on td27. konetta en oo avannu ja sillo ku alottelin tota viilaa ni koneena ol td25 ja on sekii saannu painetta saman verta eikä siitäkään mikään poksahtannu. kaippa noi kestäs enempikii painetta kuhan pakopaineet pysyy kuris ja ahtoilman lämpötilat kans. kytkinhän nois on sit probleema kun sitä voimaa rupee ottaa reilummin. mää oon ny vissii kuus kertaa ottannu lootan irti parin vuoden sisää ku on pari lootaa pamahtannu ja tuli kokeiltuu eri kytkimii. ny on patrollin exedy racingi sinne soviteltuun ja se ny on toistaseks pitänny. on ne rättipäät vetänny td42 pannus vissii viittä baarii. semmone kattila vois viiä tota laviskaa aika sutjakasti. tost mun pirssist on muutama kuva tuol : http://s1058.photobucket.com/albums/t419/Juuso85/
Mitä muutoksia tarvi tehä kytkimen sovittamiseksi? Löytys iteltä gr:n kytkin. Sopiiko miten kingii?
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 30.10.2012, 16:31
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

[QUOTE=Pelber;931825]Mitä muutoksia tarvi tehä kytkimen sovittamiseksi? Löytys iteltä gr:n kytkin. Sopiiko miten kingii?[/QUOTE

keskitystapin reijät piti täyttää ja porata pikkasen sivuun uuet... pultinreijät kävi siihen terraanon vauhtipyörään(240mm)... kingis vissii harvoin on sitä isoo kytkintä eli siihen pienempää(225mm) kantsii varmaa laittaa joku muu kytkin sitten. varmaa bemun 325 e30 sachs race asetelma ois passeli ja sitte se pitäs mielummin koneistaa vauhtipyörää kolot kohillee....
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 30.10.2012, 17:53
Pelber Pelber ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 107
Perusasetus

[QUOTE=juuso85;931906]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pelber Näytä viesti
Mitä muutoksia tarvi tehä kytkimen sovittamiseksi? Löytys iteltä gr:n kytkin. Sopiiko miten kingii?[/QUOTE

keskitystapin reijät piti täyttää ja porata pikkasen sivuun uuet... pultinreijät kävi siihen terraanon vauhtipyörään(240mm)... kingis vissii harvoin on sitä isoo kytkintä eli siihen pienempää(225mm) kantsii varmaa laittaa joku muu kytkin sitten. varmaa bemun 325 e30 sachs race asetelma ois passeli ja sitte se pitäs mielummin koneistaa vauhtipyörää kolot kohillee....
Tai sitten laittaa uuden alkuperäsen. Vai sopiskk terranon kytkin? Onko eroa vakioon?
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 30.10.2012, 18:56
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

[QUOTE=Pelber;931937]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso85 Näytä viesti

Tai sitten laittaa uuden alkuperäsen. Vai sopiskk terranon kytkin? Onko eroa vakioon?
se kinkäpin kytkin on 225mm ja terranon 240mm eli ne ei käy päiksee... kinkäppii tosin on 240 millisel jos on uutena ollu auravarustus.... ei se uus kinkäpin kytkin kyl mikää pitävä oo... eikä terraanon uus kytkin myöskään paljo sen parempi eli jos voimaa meinaa ottaa niin muut kytkimet sinne vaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 13:36 (GMT +2).