Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.10.2012, 20:32
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

asiasta moottorisahaan...

Mulla olis just purkutuomion saanut XJ ilma ABS:ja, et pistä privaa jos osille tarvetta

__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.10.2012, 21:17
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

ja jos oikein haluaa hifistellä niin laittaa sen tehostimen ja pääsylinterin wj:stä (99-04 grand cherokee), mulle ainakin oli bolt on juttu ja ero vakion, absittoman yksikalvoisen tehostinsysteemin jarrutehoon ja tuntumaan oli sama kun olis vaihtanut angliaan rs focuksen jarrut.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.10.2012, 21:24
Limite:n Avatar
Limite Limite ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 02.10.10
Sijainti: Tampere,Finland
Viestit: 512
Perusasetus

Kiitokset vastauksista.Mulla on varaosa autona -92 XJ ilman abseja ja sen osista ajattelinkin jarrut tuohon rakennellakin jossai vaiheessa.Nyt vaan kävi saakeli sillai että meni rakentelutalli vähän niinku alta ja toi tarvis kyl saada senverta tekohengiteltyä et pääsis kevääseen/uuteen tallipaikkaan asti.
__________________
J E E P
just empty every pocket
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2012, 07:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
ja jos oikein haluaa hifistellä niin laittaa sen tehostimen ja pääsylinterin wj:stä (99-04 grand cherokee), mulle ainakin oli bolt on juttu ja ero vakion, absittoman yksikalvoisen tehostinsysteemin jarrutehoon ja tuntumaan oli sama kun olis vaihtanut angliaan rs focuksen jarrut.
Siitähän mä tuossa sanoin jo ylempänä Tosiaan myös ZJ:ssä sekä '95-> XJ:ssä on tuplakalvoinen tehostin.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Limite Näytä viesti
Kiitokset vastauksista.Mulla on varaosa autona -92 XJ ilman abseja ja sen osista ajattelinkin jarrut tuohon rakennellakin jossai vaiheessa.Nyt vaan kävi saakeli sillai että meni rakentelutalli vähän niinku alta ja toi tarvis kyl saada senverta tekohengiteltyä et pääsis kevääseen/uuteen tallipaikkaan asti.
Omaan '90 malliseen vaihdoin abs:it absittomiin pihalla muutamassa tunnissa rauhallista tahtia tehden. Kun on kaikki osat valmiina niin menee äkkiä eikä siinä mitään tallia tartte.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.10.2012, 13:34
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Siitähän mä tuossa sanoin jo ylempänä Tosiaan myös ZJ:ssä sekä '95-> XJ:ssä on tuplakalvoinen tehostin.
niin sä mainostit xj zj juttuja, mä hehkutin wj:n osaa parhaaksi vaihtoehdoksi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.10.2012, 13:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Oli se wj:kin siellä mainittuna
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.10.2012, 18:00
xxpowellxx:n Avatar
xxpowellxx xxpowellxx ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.12
Sijainti: Savonranta
Viestit: 237
Perusasetus

Nyt kun tuli ostettua tuo vinssi niin piti purkaa puskuri uuden alta.
Mikä on puskurin alla sijaitseva alipaine säiliö,mikä tarkoitus?
Painesäiliö sijaitsee apukuskin puolella,auto käy vaikka letkut ottaa irti.
Ainoa havaittava ero on tyhjäkäynnin nousu ilman letkuja.

Jeeppini tyhjäkäynti muuten oireilee hieman,johtuisko tuosta painesäiliöstä.
Kylmänä tyhjäkäyntikierrokset on siellä missä pitääkin mut lämpimänä kierrokset on +1200.

Sit vinssin asennuksesta.
Vinssi on X12.0 IRON. (12000lbs/5454kg)
Itse vinssissä löytyy on/off kytkin,onko siihen luottaminen vai pitäskö vinssin läheisyyteen tehtä hätäkatkaisin?
Pitäskö jonnekkin väliin työntää sulake,jos niin millainen?
Ohjekirja mainitsee vinssin ottavan maksimilla 475 amperia.
Akku suositus olis 650 CCA,kannattasko kytkee kaksi akkua?
Pitäskö tuohon vaihtaa uudet öljyt jos niin millaiset?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 12:08 (GMT +2).