![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Miten olis 3-akselinen avo tieliikenteeseen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
älkäähän nyt hullua yllyttäkö... se ei oo uskalluksesta kiinni.
jousitus pitäis taakse toteuttaa varmaan volvo tyyliin ![]() Ajattelutyö ei sovi mulle... siinä humaltuu! |
|
||||
|
||||
![]()
nyt se sit ratkes vai katkes... tulee siihen kolmas akseli. Plasmalla tuli vähän polteltua ku pitää siirtää akselia eteenpäin ja jatkaa taaksepäin.
Saa nähdä tuleeko tästä mitään... Otetaan vastaan vinkkejä jousituksen toteutuksesta ja myös 410 taka-akseli. |
|
||||
|
||||
![]()
Mahtavaa!!
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa nähdä, että yllytyshulluutta löytyy vielä.
![]() Kuinka ajattelit viedä vedon takimmaiseen akseliin asti? Muuten siitä tulee 4x4+2 vetoinen. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meleko helpolla saitte ylipuhuttua..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
tai sitte ois hommannu 6x6 volvon akselit ja ois tehy portaalisuika jossa kolme akselii
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tee se itse hiekkapuhalluslaite | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.11.2013 00:02 | |
tee-se-itse Lamborghini! | j1s | Chit-Chat | 7 | 30.06.2010 08:54 |
Hyvä tee-se-itse sivusto | Joske | Linkit | 4 | 07.09.2008 18:11 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |