![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Itse nakittanut, mutta nyt ostin syöttipalat ja teen 3 pistettä talon ympärille. Katotaan tepsiikö ettei tarttis koko ajan nakittaa...viime vuosina tuntunut että noita on vaan enemmän ja enemmän. Kaitsu
|
||||
|
||||
![]()
laitoin loukut latinkiin. myrkkyä ne ei tunnu syövän mitä olen heitelly välikatolle. täytyy varmaan vuorata selasella verkolla missä on 1x1cm reijät jos siitä ei ainaan isommat mene läpitte
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Meidän räystään alla oli oravanpesä. Sen jälkeen kun poikanen piti kiipeily harjoituksia tiiliseinällä, ja mätkähti toisen kerroksen ikkunan yläpuolelta maahan, muutti oravaperhe pois
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Täyttä totta. Olen vuosikymmeniä sitten mökillä omin silmin nähnyt, kun hiiri puskee läpi aivan olemattomasta raosta tupaan. Tänä päivänä kun katsoo samaa paikkaa niin ei voi millään uskoa, että siitä mikään otus tulee läpi. Ja hiiret kiipeää lähes minne vaan, ovat varsinaisia selviytyjiä.
|
||||
|
||||
![]()
Meillä oli töissä ruokalassa hiiri, olin yövuorossa syömässä kun huomasin jyrsijän kipittävän jääkaapin taakse.
Heiluttelin jääkaappia, niin lähti juokseen ruokalan läpi. Minä perässä, yritin stumpata raukan. Oli perkele ruokalan palo-ovi ihan pikkasen raolla, hiiri hyppäs rakoon ja tuntu kutistuvan siitä kohtaa ja taas paisuvan toisella puolella. Ihan kun se rako olis imassu sen sisään, lasin läpinäin kun kasvo takas normi mittaseks. EIkä varmaan ole senttiä isompi rako epäilisin että on noin 7-8mm tietty leveyttä on. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |