Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.10.2012, 05:37
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

22kg
olisipahan ainakin massaa tyhjäkäynnillä hiippailuun, ei suotta stumppailisi tuo kone

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.10.2012, 12:22
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.337
Perusasetus

On näköjään teräspyörä, lastuista päätellen.

On tuo 22 kg melkonen limppu. Pienemmän pään valmeteissa on saman painoisia. Pajeron vauhtipyörä oli joskus kourassa, painoa 10-15 kg?

Kevensin bemarin vauhtipyörän, 7.5 --> 5.9 kg. Oli kans teräspyörä, uudemmissa valurautaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.10.2012, 18:10
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Noh. pitää ekassa kytimen vaihossa sorvata jonnekin 14-16kg nurkille.
Herleville soiteltu pumpusta kyssäreitä, pitää hiukan perussyöttöö pienentää että kierrokset nopsammin laskee, voi olla silläkin parantua tuo käynti. Tänään taas pyöritetty konetta kunnolla. Voi olla että epäonnistui se terästiivisteen vaihto/liimaus. vesitippoja tuli käynnistäessä pakosarjasta 10sek? epäilen kovasti että ei kondensiovettäkään voinut olla. Noh laittaa massatiivisteen niin saa luonnollisen sulakkeen kovilel ahtopaineille. Tankki myös nostettu paikoilleen ja letkut tehty loppuun, nyt pyörii oman tankin voimin. Tuli hyvä vaikka itse sanonkin. Myös ohjaustehostimeen tyytyväinen, todella herkkä pyöritellä rattia laidasta laitaan. Illalla kuvia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.10.2012, 19:35
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.094
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Noh. pitää ekassa kytimen vaihossa sorvata jonnekin 14-16kg nurkille.
Saa kai se nyt ainakin tuon 16 kg maasturissa painaa. Luulen et LäJän orkkiskin painaa päälle 15 kg ja esim. 1KZ-T -moottorin vauhtis saattaa olla lähemmäs 20 kg.

Mitsupalstalta löytyi pikkukoneisen (2.3D) Pajeron vauhtipyörän paino 16,4 kg.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.10.2012, 19:47
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.739
Perusasetus

tollanen terästiiviste tarvii kuulemma joissain tapauksissa ajaa kunnolla kuumaksi, niin loppuu nesteen tiputtelu välistä...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.10.2012, 20:47
mauriala mauriala ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 95
Perusasetus

ne alkuperäset koneenkorvat ei oo mitään mahottoman kestäviä tekisin raudasta
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö"

VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.10.2012, 21:16
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus



Siinä uuden tankin lähdöt, ei pitäisi linjoista ainakaan ahdistaa Konetta tulikin jo uuden tankin voimin pyöritettyä.

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.10.2012, 14:23
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mauriala Näytä viesti
ne alkuperäset koneenkorvat ei oo mitään mahottoman kestäviä tekisin raudasta

ettei käy niinku tällee:

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.10.2012, 18:08
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.094
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
22kg
olisipahan ainakin massaa tyhjäkäynnillä hiippailuun, ei suotta stumppailisi tuo kone
Eiköhän tuo ole hyvinkin oikean suuntaisen painoinen. Punnihin mielenkiinnosta Avensiksen (2.0 D-4D) vanhan kaksoismassavauhtipyörän, paino n. 11.5 kg.

Ehkäpä vois olla jonkun 18 kg seutuvissa jo riittävän painava, mutta tuskinpa tuo mitään muuta haittaa paitsi kierrosherkkyyttä. Eipähän stumppaile.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 02:17 (GMT +2).