![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
22kg ![]() olisipahan ainakin massaa tyhjäkäynnillä hiippailuun, ei suotta stumppailisi tuo kone
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#2
|
||||
|
||||
|
On näköjään teräspyörä, lastuista päätellen.
On tuo 22 kg melkonen limppu. Pienemmän pään valmeteissa on saman painoisia. Pajeron vauhtipyörä oli joskus kourassa, painoa 10-15 kg?Kevensin bemarin vauhtipyörän, 7.5 --> 5.9 kg. Oli kans teräspyörä, uudemmissa valurautaa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Noh. pitää ekassa kytimen vaihossa sorvata jonnekin 14-16kg nurkille.
Herleville soiteltu pumpusta kyssäreitä, pitää hiukan perussyöttöö pienentää että kierrokset nopsammin laskee, voi olla silläkin parantua tuo käynti. Tänään taas pyöritetty konetta kunnolla. Voi olla että epäonnistui se terästiivisteen vaihto/liimaus. vesitippoja tuli käynnistäessä pakosarjasta 10sek? epäilen kovasti että ei kondensiovettäkään voinut olla. Noh laittaa massatiivisteen niin saa luonnollisen sulakkeen kovilel ahtopaineille. Tankki myös nostettu paikoilleen ja letkut tehty loppuun, nyt pyörii oman tankin voimin. Tuli hyvä vaikka itse sanonkin. Myös ohjaustehostimeen tyytyväinen, todella herkkä pyöritellä rattia laidasta laitaan. Illalla kuvia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitsupalstalta löytyi pikkukoneisen (2.3D) Pajeron vauhtipyörän paino 16,4 kg. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
tollanen terästiiviste tarvii kuulemma joissain tapauksissa ajaa kunnolla kuumaksi, niin loppuu nesteen tiputtelu välistä...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
ne alkuperäset koneenkorvat ei oo mitään mahottoman kestäviä tekisin raudasta
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Siinä uuden tankin lähdöt, ei pitäisi linjoista ainakaan ahdistaa Konetta tulikin jo uuden tankin voimin pyöritettyä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ettei käy niinku tällee:
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ehkäpä vois olla jonkun 18 kg seutuvissa jo riittävän painava, mutta tuskinpa tuo mitään muuta haittaa paitsi kierrosherkkyyttä. Eipähän stumppaile.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |